PracaGrupypl.praca.szukana › absolwent informatyki + angielski

  • 1. Data: 2003-07-16 12:51:37
    Temat: absolwent informatyki + angielski
    Od: Piotr Borowiec <p...@p...onet.pl>

    Jestem absolwentem politechniki specjalizacji informatyka w
    elektrotechnice. Angielski znam bardzo dobrze (2 lata studiowalem jezyk
    w Manchester UK wiec znam go bardzo dobrze od strony praktycznej).
    Posiadam certyfikac cisco: CCNA. Znam sie dobrze na sieciach ethernet
    oraz na serverach na os linux/win. Potrafie troche programowac w c/c++,
    pascalu, html, php. Nie moge sie pochawalic doswiadczeniem dlatego
    sklonny jestem argumentowac atrakcyjnosc mojej kandydatury na pracownika
    niewygorowanymi oczekiwaniami wynagrodzen. Z chcecia podejme sie pracy
    mlodszego programisty, asystenta itp. Zapytania prosze kierowac na:
    u...@p...onet.pl albo tel grzecznosciowy (po 17) 0501 332 932