PracaGrupypl.praca.szukana › Złota rączka, precyzja - szukam pracy - Warszawa

  • 1. Data: 2002-08-16 10:03:24
    Temat: Złota rączka, precyzja - szukam pracy - Warszawa
    Od: "Marek Grzelewski" <k...@N...gazeta.pl>

    Szanowni Panstwo,

    -= O mnie =-
    Jestem osoba odpowiedzialna, lojalna i zdecydowana, zawsze podejmuje
    konkretne decyzje, bardzo latwo nawiazuje bezposredni kontakt z ludzmi, z
    klientami, szybko przystosowuje sie do danego otoczenia lub srodowiska.
    Jestem osoba elastyczna posiadajaca dar przekonywania oraz osoba niesamowicie
    uzdolniona, dzieki czemu wykorzystuje obszerna wiedze i kilkuletnie
    doswiadczenie w kontaktach z klientem, kontaktach interpersonalnych celem nie
    tylko porawienia atmosfery w danej grupie osob ale rowniez celem odniesienia
    sukcesu moralnego jak i dobra calej Firmy. Cechuje sie szybkim i zdecydowanym
    dzialaniem, wprowadzam szereg roznych procesow innowacyjnych oraz procedur
    bedac przykladem pracownika doskonalego, prowadze rowniez szkolenia w oparciu
    o psychologie, socjotechnike sukcesywnie dazac do celu.

    -= Cel ogloszenia =-
    Szukam pracy, dowolnej w dowolnym wymiarze godzin, na umowe o dzielo,
    zlecenie na stale lub kontrakt. Moge zarejestrowac wlasna dzialalnosc.
    (poprowadze dobry interes, jednak wiaze sie to z niewielkim wkladem, mile
    widzany inwestor) Prace lub wspolprace podejme natychmiast. Znalazlem sie w
    ciezkiej sytuacji finansowej i brakuje mi srodkow na ukonczenie studiow. Moge
    bezposrednio zajac sie handlem, uslugami i szkoleniami. Wiecej informacji w
    C.V. ponizej. Prosze o nieprzysylanie ofert pracy bazujacych na network'ingu
    oraz tych, gdzie nalezy uiscic oplate rejestracyjna. Oczekuje tylko na powaze
    propozycje.

    Mam nadzieje, ze moje umiejetnosci oraz doswiadczenie (jak sami Panstwo
    zauwazycie na podstawie zalaczonego C.V.) zagwarantuja mi miejsce na liscie
    kandydatow zaproszonych na InterView, nie ukrywam - zalezy mi na pracy.
    Nie posiadam nalogow i jestem calkowicie odporny na stres jak i rowniez
    bardzo dobrym organizatorem miejsca pracy.

    Z pelnym uznaniem i szacunkiem zwracam sie do Panstwa z prosba o
    poinformowanie mnie telefonicznie lub droga elektroniczna
    o mozliwym terminie spotkania lub konsultacji w kwestii oferty.

    Z wyrazami szacunku,
    Marek Grzelewski.

    -= Kontakt =-
    tel. 0.606.879.572 lub 0.609.970.593