PracaGrupypl.praca.oferowana › Zlecę pozycjonowanie strony www - długoterminowo

  • 1. Data: 2011-07-04 06:09:21
    Temat: Zlecę pozycjonowanie strony www - długoterminowo
    Od: " " <z...@g...pl>

    Witam,

    Zlecę pozycjonowanie strony www.
    Strona istnieje od 3 lat, na dziś jest daleko w wynikach. Interesuje mnie
    współpraca długoterminowa z rozliczaniem zależnym od efektów pracy.

    Interesują mnie 3 frazy z których 1 ma 3.300.000 wyników w google, druga
    250.000, trzecia 1.300.000.

    Proszę o podanie przybliżone ceny za: top20, top10, top5. Rozumiem, że do
    szczegółowej wyceny potrzebnych jest więcej danych jednak proszę o ofertę
    wstępną. Skontaktujemy się z wybranymi osobami i omówimy wszystkie szczegóły.

    W miarę możliwości proszę o informacje na temat dotychczasowych sukcesów w
    zakresie pozycjonowania i środków którymi dysponujesz.

    Rozliczenia miesięczne na podstawie faktury lub umowy.

    Uwaga: propozycje typu "zapraszam na stronę..... zaloguj się i sam pozycjonuj"
    będą ignorowane - proszę o trochę wysiłku w postaci konkretniejszej oferty,
    jeżeli na prawdę interesuje ciebie to zlecenie.

    Z naszej strony oferujemy pełną współpracę w ramach zlecenia i terminowe
    płatności. Rozumiemy, że pozycjonowanie jest kwestią długoterminową i takiej
    współpracy poszukujemy.

    Prosimy o przesyłanie wstępnych ofert na z...@w...pl w terminie 2 tygodni
    od ukazania się ogłoszenia.