PracaGrupypl.praca.szukana › ||||!!!!!ZARZADZANIE NIERUCHOMOSIA, ASYSTENTKA,BIUROWA,|||||||!!!!!inne

  • 1. Data: 2002-01-27 08:44:49
    Temat: ||||!!!!!ZARZADZANIE NIERUCHOMOSIA, ASYSTENTKA,BIUROWA,|||||||!!!!!inne
    Od: "cM" <c...@w...pl>

    Witam.

    Poszukuje Pracy w Warszawie.
    Posiadam wykształcenie średnie techniczne o profilu budowlanym (specjalność:
    projektant architektury).
    Doswiadczenie w bezposrednim wykonawstwie, w dziale przygot. inwestycji i
    spółdzielczości. Biegla obsługa komputera oraz Internetu (ms office - word,
    access, excel, project, norma3, podstawy auto cad 14, wspolnota 2000).
    Jestem osobą szybko uczącą się, punktualną i obowiązkową. Chętnie zdobywam
    nowe doświadczenia.
    W zeszłym roku zdobyłam certyfikat zarządcy nieruchomości. Aktualnie
    przygotowuję się do egzaminów licencjackich. Wykonuję również kosztorysy
    ogólnobudowlane.
    Posiadam prawo jazdy kat.B, własny komputer oraz stały dostęp do internetu.

    Ewa Giergoń
    643-21-92
    0 602 237 145
    p...@p...gazeta.pl