PracaGrupypl.praca.szukana › ZAPROJEKTUJĘ KAŻDĄ GARFIKĘ REKLAMOWĄ

  • 1. Data: 2002-03-01 18:35:17
    Temat: ZAPROJEKTUJĘ KAŻDĄ GARFIKĘ REKLAMOWĄ
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    Zapraszam
    www.strony.wp.pl/wp/mpstudio

  • 2. Data: 2002-03-01 19:10:40
    Temat: Re: ZAPROJEKTUJĘ KAŻDĄ GARFIKĘ REKLAMOWĄ
    Od: "emes" <e...@w...pl>

    > www.strony.wp.pl/wp/mpstudio

    ja nie moge , jeszcze tak topornej strony to chyba nie widzialem
    dupa z ciebie a nie grafik

    --
    emes

  • 3. Data: 2002-03-01 19:23:09
    Temat: Odp: ZAPROJEKTUJĘ KAŻDĄ GARFIKĘ REKLAMOWĄ
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    Jakbyś miał 4 godz na projekt to nic lepszego byś nie wymyślił
    Użytkownik emes <e...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5ojmd$93g$...@p...acn.pl...

  • 4. Data: 2002-03-01 19:32:35
    Od: a...@a...pl (ola zet)

    stary, przecież piszesz, że od sześciu lat zajmujesz się branżą i że
    współpracujesz z renomowanym grafikiem ???

    podpisuję się rękami i nogami pod opinią emesa - chociaż chyba trzeba byłoby
    podpisać się dupą!

    oz

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 5. Data: 2002-03-01 20:50:19
    Od: "cichy" <c...@b...gnet.pl>

    heh lepsza strony byl zrobil w 5 minut w paincie
    a jesli to robiles 6h to niezly jestes

    ola zet napisał(a) w wiadomości: <009601c1c157$3facf6a0$50bd573e@felek>...

  • 6. Data: 2002-03-01 21:20:22
    Od: "artek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "maciej" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakbyś miał 4 godz na projekt to nic lepszego byś nie wymyślił

    dlaczego tylko 4 godziny na projekt? to Twoja strona? kto Cie poganial?

    --
    pozdrawiam
    Artur Jung

  • 7. Data: 2002-03-01 21:23:26
    Temat: Re[2]: ZAPROJEKTUJĘKAŻDĄGARFIKĘREKLAMOWĄ
    Od: a...@s...org.pl (alpha)

    Friday, March 01, 2002, 9:50:19 PM, napisano:

    ale badziew

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 8. Data: 2002-03-01 23:21:17
    Od: Artur Byszko / b1k3ro <b...@a...hack.pl>

    Hm.. Sat, 2 Mar 2002 00:21:43 +0100, Yezior <o...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał(a):

    > Zacznij od swojej

    hehe, strona naprawde wstretna ;]

    --
    [ Artur Byszko / b1k3ro ] [ mailto:b...@a...hack.pl ]
    [ http://rowery.heyo.pl ] [ EFNET: #hackpl #phrack #hack ]

  • 9. Data: 2002-03-01 23:21:43
    Od: "Yezior" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    > Zapraszam
    > www.strony.wp.pl/wp/mpstudio

    Zacznij od swojej

    --
    Yezior
    ------------------------------

  • 10. Data: 2002-03-02 21:22:07
    Od: "Chester" <g...@p...fm>

    Użytkownik artek <g...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5orkv$1a4$...@s...bnet.pl...
    > dlaczego tylko 4 godziny na projekt? to Twoja strona? kto Cie poganial?

    No wuasnie dlaczego tylko 4 godziny. Zajęcia się skończyły i pan doktor
    zamykał pracownię :(

    --
    Grzegorz Bober vel Chester