PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław - asystentka szuka pracy biurowej

  • 1. Data: 2004-12-03 19:29:19
    Temat: Wrocław - asystentka szuka pracy biurowej
    Od: "patbea" <p...@o...pl>

    Poszukuje pracy we Wrocławiu w charakterze asystentki, sekretarki,
    specjalisty d/s handlu lub pokrewnych.

    Posiadam duże doświadczenie oraz praktyczną wiedzę z zakresu:

    - kierowania zespołem pracowników
    - prowadzenia sieci sklepów firmowych - branża odzieżowa
    - samodzielnego prowadzenia biura i organizowania czasu pracy
    - kontrolowania dostaw i odpraw celnych
    - dokumentacji handl-mag (Subiekt, Symfonia, Mh-Plus, Firma i inne)
    - obsługi internetowej kont bankowych, wyszukiwania danych
    - podstaw księgowosci i zagadnień zwiazanych z obsługą spółek z o.o.

    Władam biegle językiem włoskim, posiadam prawo jazdy kat. B.

    Jestem osobą kreatywną, sumienną, odpowiedzialną, doskonale zorganizowaną o
    dużych zdolnościach interpersonalnych i wysokiej kulturze osobistej.
    Moje pozytywne nastawienie do życia, różnorodność zainteresowań oraz
    poczucie humoru powodują wyższą odporność na sytuacje stresowe, zwiększają
    wydajność i umiejętność radzenia sobie z problemami.

    Poszukuje pracy umożliwiającej wykorzystanie posiadanych umiejętności oraz
    dającej możliwość rozwoju.

    Za oferty z sektora "usług finansowych", "ubezpieczeń", akwizycji itp. -
    DZIĘKUJE!!!