PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław - Projektant / Programista absolwent PWr.

  • 1. Data: 2004-09-11 18:51:12
    Temat: Wrocław - Projektant / Programista absolwent PWr.
    Od: Blazej <b...@W...iq.pl>

    Jestem tegorocznym absolwentem Informatyki na Politechnice
    Wrocławskiej, kierunek Inżynieria Oprogramowania, specjalności
    Sztuczna Inteligencja oraz Technologie Internetowe.
    Posiadam spore doświadczenie w projektowaniu i programowaniu zarówno
    aplikacji internetowych opartych na J2EE / XML / XSLT / Apache Cocoon,
    jak i aplikacji desktopowych opartych na technologiach Delphi /
    C++Builder. Potrafię biegle modelować relacyjne bazy danych z użyciem
    narzędzi CASE jak również posługiwać się w zaawansowanym stopniu
    językiem SQL (MSSQL, Interbase, Paradox). Znam oraz od paru lat używam
    języka UML do dokumentowania moich projektów, nieobce są mi również
    metodyki wytwarzania oprogramowania takie jak Rational Unified
    Process, eXtreme programming, czy CMM.
    Jeśli chodzi o doświadczenie zawodowe to ostatnio pracowałem jako
    lider zespołu programistów w firmie ASP Poland, gdzie wspólnie
    stworzyliśmy największą w Polsce galerię internetową vide.pl,
    wcześniej przez cały okres studiów prowadziłem projekt Środowisko -
    aplikację typu desktop naliczającą opłaty za gospodarcze korzystanie
    ze środowiska - system wdrożony został w kilkuset przedsiębiorstwach w
    całym kraju.

    Moje CV, dokładne opisy projektów, które zrealizowałem do tej pory jak
    i więcej informacji na mój temat znajdą Państwo w moim portfolio na
    stronie:

    http://blazejzak.prv.pl

    Ponieważ jestem jeszcze studentem Psychologii na Uniwersytecie
    Wrocławskim (4 rok) szukam pracodawcy, który byłby wstanie zapewnić mi
    elastyczne godziny pracy, tak abym bym w stanie kontynuować studia.

    Z poważaniem,
    Błażej Żak

    tel. 506 158 256
    b...@i...pl