PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Mid/Senior Software Engineer (C++) <=

  • 1. Data: 2022-01-18 15:30:05
    Temat: Wrocław => Mid/Senior Software Engineer (C++) <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Nasz Klient jest częścią międzynarodowej Grupy. Jako światowy
    lider tworzą i wdrażają innowacyjne Inteligentne Systemy
    Transportowe. Oprogramowanie klienckie ułatwia życie milionom
    pasażerów transportu publicznego w metropoliach takich jak
    Londyn, Singapur, Rijad, Johannesburg, Cape Town i wielu innych.

    Obecnie poszukują ambitnych i otwartych na nowe wyzwania osób,
    których doświadczenie i kwalifikacje odpowiadają następującym
    profilom:

    *****
    ***** Mid/Senior Software Engineer (C++)
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Rozwój oprogramowania dla komputerów pokładowych pojazdów
    * Analiza wymagań i projektowanie oprogramowania na poziomie
    komponentów, szczególnie w obszarze sieci i komunikacji (głos i
    dane)
    * Pisanie testów jednostkowych i przypadków testowych integracji w
    celu zapewnienia jakości oprogramowania
    * Prowadzenie dokumentacji deweloperskiej

    ***** Nasze wymagania:

    * Wyższe wykształcenie techniczne
    * Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania
    * Co najmniej 2 lata doświadczenia z C++
    * Dobre zrozumienie wbudowanego ekosystemu Linux
    * Praktyczne doświadczenie z programowaniem w systemie operacyjnym
    Linux
    * Praktyczna znajomość zasad programowania obiektowego
    * Dobre umiejętności komunikacyjne
    * Znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)

    ***** Proponujemy:

    * Ciekawe projekty
    * Elastyczny czas pracy
    * Praca w młodej i dynamicznej, a jednocześnie ugruntowanej i
    stabilnej firmie
    * Przyjazna kultura międzynarodowa oparta na wzajemnym szacunku,
    zaufaniu i indywidualizmie
    * Wyjazdy zagraniczne m.in. do naszego biura w Szwajcarii, z
    przepięknym widokiem na największy wodospad w Europie ;)
    * Atrakcyjne świadczenia płacowe i pozapłacowe (m.in. prywatna
    opieka zdrowotna, imprezy towarzyskie, dofinansowanie zajęć
    sportowych i rekreacyjnych)
    * Możliwość pogłębienia umiejętności, poszerzenia wiedzy
    technicznej, praktycznego poznania wielu technologii i szerokiego
    zakresu dziedzin biznesowych

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2201