PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Wrocław => Konsultant MS Dynamics AX - moduł Finanse lub Logistyka <

  • 1. Data: 2016-02-06 09:55:02
    Temat: Wrocław => Konsultant MS Dynamics AX - moduł Finanse lub Logistyka <
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, firmy o ugruntowanej pozycji na rynku systemów
    klasy ERP (Microsoft Gold Partner) szukamy osoby na stanowisko

    *****
    ***** Konsultant MS Dynamics AX - moduł Finanse lub Logistyka
    *****

    ***** Twoje zadania:

    * Bieżące utrzymanie systemów MS Dynamics AX w obszarze finanse lub
    logistyka u klientów końcowych,
    * Rekomendowanie możliwości rozbudowy i optymalizacji systemu,
    * Parametryzacja i przygotowanie zmian w systemach na podstawie
    wymagań Klientów,
    * Bieżące wsparcie kierownika działu serwisu w zarządzaniu
    zadaniami/zgłoszeniami,
    * Merytoryczne wsparcie kierownika działu w codziennej
    priorytetyzacji zadań,
    * Codzienna współpraca z Klientem w zakresie rozwiązywania
    problemów, budowy nowych rozwiązań, wsparcia użytkowników,
    * Codzienna współpraca z działem programistów w zakresie
    modyfikacji systemu ERP,
    * Prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników
    końcowych.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Doświadczenie w przynajmniej kilku pełnych wdrożeniach MS
    Dynamics AX w obszarze finanse lub logistyka,
    * Praktyczna znajomość procesów finansowych, zasad księgowości i
    procesów logistycznych,
    * Praktyczna znajomość i doświadczenie w realizacji procesów
    wdrożeniowych w całym cyklu życia projektu,
    * Doświadczenie we współpracy z działem programistów i innymi
    konsultantami dziedzinowymi,
    * Doświadczenie we współpracy z klientem,
    * Doświadczenie w pracy pod presją czasu (umowy serwisowe/SLA),
    * Umiejętność priorytetyzacji zadań swoich i zespołu,
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem serwisu będzie dodatkowym
    atutem,
    * Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji użytkowej i specyfikacji
    dla programistów,
    * Wiedza merytoryczna pozwalająca na samodzielne prowadzenie
    procesów utrzymania i rozwoju systemu AX u kluczowych klientów
    firmy,
    * Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
    * Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym,
    * Dobra znajomość języka angielskiego.

    ***** Proponujemy:

    * Narzędzia pracy,
    * Ubezpieczenie medyczne,
    * Możliwość współpracy na zasadzie działalności partnerskiej.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/1652-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1602
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=43de790b5edf6dec989458c6cabd1177