PracaGrupypl.praca.szukana › |Witryny, grafiki, loga, projekty, reklamy itp.|

  • 1. Data: 2003-04-08 16:51:38
    Temat: |Witryny, grafiki, loga, projekty, reklamy itp.|
    Od: "Tiger Style" <t...@t...pl>

    Z komputerami mam do czynienia od ponad 10 lat. Znane mi oprogramowanie:
    Office, Corel, Adobe Photoshop, Quarq Xpres, Dreamweaver MX, Flash MX i
    większość popularnych programów użytkowych. Bezwzrokowe
    pisanie na klawiaturze.
    Pracowałem przez 6 miesięcy przy tak zwanym "łamaniu i przygotowaniu" do
    druku miesięczników "GT" i "Auto sport", dodatkowo pracuję od około roku na
    umowę o dzieło w firmie reklamowo-modelarskiej Stangel. Od dłuższego
    czasu, zajmuję się grafiką komputerową, projektowaniem witryn internetowych.
    Moją stronę plus projekty, które wykonałem można odnaleźć pod adresami:

    http://www.tigerstyle.w.pl
    http://tigerstyle.netburg.pl
    http://www.tigerstyle.prv.pl
    w zakładce /info/.

    Posiadam dostęp do łącza stałego, obsługuję servery FTP i WWW.

    --
    Tiger Style
    t...@t...pl