PracaGrupypl.praca.szukana › <Warszawa> szukam poważnej firmy

  • 1. Data: 2005-01-24 14:20:27
    Temat: <Warszawa> szukam poważnej firmy
    Od: "sunny" <s...@U...pl>

    Witam,
    Jestem magistrem socjologii z kilkuletnim doświadczeniem w międzynarodowych
    firmach jako kierownik biura (odpowiedzialna za 20 osobowy zespół
    pracowników) oraz w dziale wspomagania sprzedaży. Mam również dyplom i
    praktykę samodzielnego księgowego.
    Obecnie poszukuje pracy stałej (umowa o prace), w której mogłabym rozwijać
    swoje umiejętności oraz zdobywać nową wiedzę poprzez szkolenie i prace. Nie
    interesują mnie pracę "chwilowe" na umowę zlecenie lub o dzieło, poszukuje
    poważnej firmy która nastawiona jest na stałą kadrę, ludzi zaangażowanych w
    prace, lojalnych wobec pracodawcy; Firmy która dba o pracownika o jego
    rozwój.

    Czekam na poważne propozycje

    Na życzenie prześle swoje cv.
    tel.: 0 600 318 628