PracaGrupypl.praca.szukana › <Warszawa> szukam dodatkowej IT

  • 1. Data: 2005-01-12 00:15:20
    Temat: <Warszawa> szukam dodatkowej IT
    Od: "informatyk " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Jestem mlodym czlowiekiem, ktoremu ciagle brakuje pieniedzy, chcac egzystowac
    w miare normalny sposob i uczyć się dalej szukam pracy dodatkowej bo prace
    stala mam lecz nie przynosi mi ona kokosow.
    Posiadam 2,5l udokumentowane doswiadczenie w branży IT jako helpdesk oraz...
    Więc jesli potrzebujesz informatyka do obslugi sieci, serwerow Windows, Linux,
    ew. wsparcia technicznego w innym rodzaju lub po prostu szukasz kogoś do
    pracy za która jesteś w stanie zaplacić wyślij mi maila a ja prześle swoje CV.

    Pozdrawiam
    Twój przyszly informatyk:-)
    damiens<blebleble>@gazeta.pl

    UWAGA: