PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa/l i k w i d a c j a s z k ó d k o m u n i k a c y j n y c h, m o t o r y z a c j a, doradztwo serwisowe

  • 1. Data: 2003-03-24 21:55:00
    Temat: Warszawa/l i k w i d a c j a s z k ó d k o m u n i k a c y j n y c h, m o t o r y z a c j a, doradztwo serwisowe
    Od: "el" <o...@o...pl>

    Szukam pracy:
    w zawodzie (likwidacja szkód komunikacyjnych, motoryzacja, doradztwo
    serwisowe)
    etat lub część etatu
    dyspozycyjność - od zaraz
    uregulowany stosunek do służby wojskowej
    Warszawa i okolice
    tel. 0 601 299 599
    mail: h...@g...pl

    WYKSZTAŁCENIE:
    2002 ukończyłem Politechnikę Warszawską, Wydział Transportu,
    specjalizacja - Eksploatacja i Utrzymanie Pojazdów Samochodowych, dodatkowy
    indywidualny tok nauczania - Likwidacja Szkód Komunikacyjnych i
    Rzeczoznawstwo Samochodowe z tytułem mgr inż.
    1996 ukończyłem Technikum Elektryczne w Żyrardowie (specjalność:
    Radiotechnika i Telewizja)

    KURSY DODATKOWE:
    2000 ukończyłem szkolenie w zakresie montażu, obsługi i serwisu
    samochodowych instalacji gazowych, prowadzony przez firmę EKO-GAZ

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE:
    2003 praca w Ford Auto Plaza na stanowisku doradcy serwisowego
    2002 indywidualna działalność gospodarcza w zakresie mechaniki pojazdowej
    2001 praktyki studenckie:
    - Towarzystwo Ubezpieczeniowe CIGNA STU - Wydział Likwidacji Szkód
    Komunikacyjnych,
    - Komenda Policji - Wydział Ruchu Drogowego,
    - Polski Związek Motorowy - w zakresie nauki obsługi programu do
    sporządzania kosztorysów szkód komunikacyjnych - AUDATEX (1 miesiąc)

    2000/2001 współpraca z firmą ASTER (umowy cywilnoprawne) - naprawy
    mechaniczne i montaż samochodowych instalacji gazowych
    1996 współpraca z firmą "ABAKO S.C." (umowy cywilnoprawne) w charakterze
    grafika komputerowego
    1996 współpraca z firmą "PAI MEDIA" (umowy cywilnoprawne) w charakterze
    operatora komputera

    DODATKOWE KWALIFIKACJE:
    - b. dobra znajomość obsługi programów: Windows 3.11 do XP, pakietu Office
    (Word, Excel, Access, Power Point), Audatex - program do sporządzania
    kosztorysów szkód komunikacyjnych, znajomość wielu programów użytkowych
    - biegłe maszynopisanie komputerowe, obsługa urządzeń biurowych, średnia
    znajomość języka angielskiego (kontynuuję), podstawowa znajomość języka
    niemieckiego