PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa i okolice] Poszukuję zleceń, ewentualnie pracy jako programista C/C++/Linux.

  • 1. Data: 2012-02-06 11:24:52
    Temat: [Warszawa i okolice] Poszukuję zleceń, ewentualnie pracy jako programista C/C++/Linux.
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    Witam.

    Mam trochę ponad 6 lat doświadczenia w programowaniu C/C++,
    instalowaniu/konfigurowaniu Linuksa na komputerach wbudowanych w urządzenia
    (np. automaty do sprzedaży biletów; ale nie tylko...) oraz przygotowywaniu
    mechanizmów wymiany danych, jak np. zdalnej aktualizacji oprogramowania,
    między serwerem a urządzeniami klienckimi.

    Poszukuję zleceń - w dość szerokim zakresie, nie muszą być bardzo podobne do
    tego, co robiłem wcześniej. Jednak preferuję takie, które polegają na
    zainstalowaniu w jakimś urządzeniu Linuksa i napisaniu na niego
    oprogramowania. Mogę też stworzyć oprogramowanie na mikrokontroler, jeśli
    system będzie potrzebował jakiegoś specjalizowanego, zewnętrznego
    urządzenia.

    Jestem także zainteresowany pracą etatową. Proszę jednak podczas rozmowy ze
    mną uwzględnić, że nie aplikuję na stanowisko wykładowcy programowania, lecz
    na programistę - i nie jestem specjalistą w opowiadaniu o programowaniu,
    wyrażaniu słowami tego, jakie problemy są do pokonania w poszczególnych
    sytuacjach... Najchętniej po prostu wykonałbym jakiś projekt - za który
    dostałbym zapłatę za jego ZROBIENIE (a nie za samą obecność na liście
    pracowników i regularne przychodzenie o zadanej godzinie), a na podstawie
    tego projektu byście Państwo ocenili, czy warto ze mną współpracować czy
    nie.

    --
    Wojciech Jaczewski
    tel. 504-841-572