PracaGrupypl.praca.szukana › Warszawa / branża reklamowa i wydawnicza

  • 1. Data: 2004-05-30 18:00:19
    Temat: Warszawa / branża reklamowa i wydawnicza
    Od: "Grzegorz Świerdza" <g...@W...gazeta.pl>

    obsługa kluczowych klientów / Warszawa / branża reklamowa i wydawnicza

    kontakt: g...@o...pl, tel. 694 117 421

    Jestem zainteresowany pracą w wydawnictwie, bądź pokrewnych w dziale reklamy
    i kontaktach z kluczowymi klientami firmy.

    Osobom zainteresowanym chętnie przedstawię swoje dotychczasowe doświadczenie
    w tym zakresie.

    Moje doświadczenia zawodowe związane są z branżą reklamową i wydawniczą.

    Interesuję się również branżą informatyczną, w tym przede wszystkim obsługą
    programów graficznych, systemów CRM, zarządzaniem sieciami komputerowymi,
    sprzętem komputerowym i informatycznym.