PracaGrupypl.praca.szukana › Inzynier/ Handlowiec/ Manager/Warszawa

  • 1. Data: 2004-05-30 17:24:30
    Temat: Inzynier/ Handlowiec/ Manager/Warszawa
    Od: "Piotr Kowalski" <p...@p...neostrada.pl>

    Mam dwudziestoletnie doswiadczenie zawodowe. Z sukcesem prowadzilem
    przedstawicielstwo austriackiej firmy handlowej w branzy b2b. Znam bardzo
    dobrze jezyk niemiecki i troche slabiej rosyjski! Mogę pracowac jako PH ,
    MP, KAM itp.
    Ostatnio pracowałem w branzy energetycznej, a obecnie w budowlanej.
    Negocjacje handlowe i doradztwo techniczno - handlowe, naleza do moich
    mocnych stron.
    Obecnie bez wiekszych problemow sprzedaje towary za 70 - 80 tys miesięcznie.
    Znam procedury przetargowe i bez problemow startuje w rozlicznych
    przetargach.
    Zdecydowanie szukam zatrudnienia na etat. Oczekuje na propozycje za
    posrednictwem poczty elektronicznej :
    p...@p...neostrada.pl
    Zainteresowanym przesle cwoje CV i LM oraz umowie sie na spotkanie.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2004-05-30 18:31:50
    Temat: Re: Inzynier/ Handlowiec/ Manager/Warszawa
    Od: "Piotr Radlak" <r...@p...com>

    Proszę o informację co znaczy PH PM KAM czy Przedstawiciel Handlowy, Produkt
    Manager, Key Account Manager !
    Użytkownik "Piotr Kowalski" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:c9d5fk$c6c$1@nemesis.news.tpi.pl...