PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Testing Team Manager <=

  • 1. Data: 2016-05-31 12:45:02
    Temat: Warszawa => Testing Team Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta - lidera w Polsce i Europie, świadczącego
    usługi kurierskie, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Testing Team Manager
    *****

    ***** Position description:

    * Managing application testing activities via a small internal team
    and outsourcing to external provider(s) in international
    environment
    * Working closely with Project Manager(s), QA Manager(s), product
    owners and IT development teams
    * Designing test strategy and plans including test scenarios,
    schedule, roles & responsibilities, defect tracking procedures
    * Coordinating test plan execution with teams in geographically
    distributed locations in Europe
    * Providing regular reporting to the Projects Management
    * Management effective communication among the internal customer's
    business users
    * Management of cooperation with external service providers
    * Building strategy of planning tests and testing applications for
    internal international customers

    ***** Requirements:

    * Minimum 3 years of experience in software testing
    * Minimum 1 year as a test leader in IT development or implementation
    projects
    * Strong understanding of and passion for software testing theory with
    focus on business needs
    * Experience in functional and non-functional tests
    * Test scenarios design and execution
    * Knowledge of defect management tools (JIRA, Bugzilla, Mantis, or any
    other)
    * Fluent English both oral and written
    * Availability to travel within Europe (approximately 10% of time)
    * Self-motivated, with a strong sense of accountability
    * Commercial awareness to be able to view situations from a business
    perspective
    * Proven organizational skills with experience of working in medium to
    large teams and multiple departments
    * Ability to work in a team-oriented, collaborative environment

    ***** Nice to have:

    * Experience with test automation both Websites and Application
    * Certification in test methodology

    ***** Benefits offered:

    * Attractive compensation reflecting applicant's experience and
    competences
    * Participation in projects in fast developing industry
    * Personal growth opportunities in international multilingual
    environment
    * Friendly work atmosphere in young team

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1605
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=4414277bb79f142d79da44f5515905c2