PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Tester aplikacji - diagramy UML <=

  • 1. Data: 2015-09-22 12:02:41
    Temat: Warszawa => Tester aplikacji - diagramy UML <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, jednej z największych firm na rynku polskim,
    szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Tester aplikacji - diagramy UML
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    * Opracowywanie scenariuszy testowych aplikacji na podstawie wymagań
    biznesowych
    * Wykonywanie testów funkcjonalnych i akceptacyjnych
    * Analizowanie błędów aplikacji
    * Raportowanie wyników
    * Prace analityczne nad rozwojem oprogramowania
    * Tworzenie diagramów przypadków użycia w języku UML
    * Współpraca z zespołem analityków i programistów

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe informatyczne
    * Podstawowa znajomość metodyki realizacji projektów
    informatycznych
    * Praktyczna znajomość zagadnień analizy biznesowej
    * Umiejętności pracy w zespole
    * Zdolność analitycznego myślenia
    * Umiejętność modelowania w UML

    ***** Firma oferuje:

    * Umowę o pracę
    * Dostęp do szerokiej gamy szkoleń
    * Atrakcyjny pakiet "socjalny"

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/940-c5a61509a04c6898647f6
    3d029f5.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=a834a6e4e0a8366611e080f6e88e7d53