PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Tech Lead PHP Developer <=

  • 1. Data: 2021-07-24 11:30:04
    Temat: Warszawa => Tech Lead PHP Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, czołowej firmy wyspecjalizowanej w medycznych
    usługach zdalnych, poszukujemy Tech Lead PHP Developera.

    *****
    ***** Tech Lead PHP Developer
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Projektowanie, budowanie i utrzymywanie skalowalnych usług i
    aplikacji o dużych rozmiarach
    * Zarządzanie zespołem inżynierów backendu budujących usługi
    pisane głównie w PHP
    * Projektowanie,budowanie i testowanie aplikacji spełniających
    standardy kodowania oraz wysokie wymogi rejestrowania,
    monitorowania i ostrzegania
    * Konfigurowanie procesów i metodologii zoptymalizowanych pod kątem
    kodu wysyłkowego
    * Mentoring programistów i zapewnienie im stałego rozwoju zawodowego
    * Łączenie złożonych wymagań biznesowych i technicznych
    * Współpraca z właścicielami produktów i interesariuszami
    biznesowymi.

    ***** Nasze wymagania:

    * Ponad 5 lat doświadczenia w rozwoju PHP
    * Doświadczenia w języku Node JS, najlepiej TypeScript
    * Praktyczne doświadczenie w pracy w chmurze - najlepiej Google
    * Umiejętności IaaC - najlepiej Terraform i Terragrunt
    * Gruntowna znajomość baz danych z pełnym zrozumieniem zastosowań
    i wydajności
    * Minimum rok doświadczenia w budowaniu i kierowaniu zespołami
    badawczo - rozwojowymi (ponad 5 pracowników) w środowisku
    rozproszonym
    * Silne umiejętności komunikacyjne - umiejętności wyjaśniania
    skomplikowanych zagadnień technicznych nietechnicznym pracownikom
    w prosty i zrozumiały sposób
    * Konieczność efektywnej pracy w wyznaczonych terminach
    * Umiejętność wykonywania wielu zadań i uruchamiania zadań o
    różnych priorytetach
    * Stałe, cykliczne testowanie kodu stworzonego przez siebie i
    zespół
    * Znajomość języka angielskiego minimum B2

    ***** Mile widziane:

    * Silne umiejętności rozwiązywania problemów i proaktywna postawa
    w proponowaniu rozwiązań i ulepszeń
    * Umiejętność komunikowania problemów technicznych użytkownikom o
    profilu nietechnicznym
    Bezwzględne zaangażowanie w testowanie kodu napisanego przez siebie
    i zespół

    ***** Proponujemy:

    * Umowę B2B
    * Wynagrodzenie : do 25.000 PLN netto