PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Starszy Programista JEE <=

  • 1. Data: 2018-09-24 12:30:02
    Temat: Warszawa => Starszy Programista JEE <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego klienta, producenta rozwiązań informatycznych i dostawcy
    profesjonalnych usług IT dla dużych przedsiębiorstw i sektora
    publicznego, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Starszy Programista JEE
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Prace projektowe oraz programistyczne

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Minimum 5 lat doświadczenia w pracy przy projektowaniu i budowie
    systemów informatycznych na stanowisku programisty
    * Bardzo dobra znajomość Java, JEE
    * Wykształcenie wyższe (minimum inżynier/licencjat)
    * Dobra znajomość języka angielskiego
    * Zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole
    * Odpowiedzialność, samodzielność
    * Chęć zdobywania nowych umiejętności i łatwość przyswajania
    nowej wiedzy

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Certyfikat dziedzinowy w technologii wiodącej na poziomie
    średniozaawansowanym
    * Znajomość JBoss
    * Znajomość DB2, MySQL
    * Znajomość Maven, Ant, Apache Ivy
    * Znajomość PrimeFaces
    * Znajomość Eclipse, GIT
    * Znajomość narzędzi UML
    * Znajomość co najmniej dwóch technologii i zagadnień
    integracyjnych WS, JMS, JBI, EJB, http/s, JDBC, XML, XML Schema,
    WSDL, LDAP, SMTP, IBM WebSphere
    * Znajomość co najmniej dwóch technologii portalowych
    * Znajomość serwera Websphere oraz Websphere Portal na poziomie
    wystarczającym do skonfigurowania środowiska programistycznego
    oraz wykonywania prac programistycznych na przygotowanym
    środowisku
    * Znajomość co najmniej dwóch technik opartych o język znaczników

    ***** Proponujemy:

    * Pracę w przyjaznym zespole przy ciekawych projektach
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Elastyczny czas pracy
    * Stabilne zatrudnienie
    * Prywatna opiekę medyczną po okresie próbnym

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/3090-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1809