PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Starszy IT Audytor <=

  • 1. Data: 2015-09-24 09:30:30
    Temat: Warszawa => Starszy IT Audytor <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, unikatowej i bardzo rozpoznawalnej firmy na rynku
    polskim szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Starszy IT Audytor
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * przeprowadzenie audytów IT
    * analiza procesów biznesowych w spółce pod kątem bezpieczeństwa
    IT
    * badanie systemów informatycznych, infrastruktury IT i wewnętrznych
    regulacji bezpieczeństwa celem wypracowania optymalnych
    rekomendacji w rozwoju procesów biznesowych
    * eliminowania poszczególnych ryzyk IT
    * stworzenie planu audytu IT w firmie na okres najbliższych trzech
    lat
    * stała współpraca z Działem IT oraz działami biznesowymi w
    spółce
    * prowadzenie dokumentacji technicznej z kontroli
    * rekomendacja rozwiązań i usprawnień w politykach i procedurach
    bezpieczeństwa informacji
    * współpraca przy projektach wdrożeń zaleceń zgodnie z metodyką
    ITIL
    * audyty procedur BCP
    * współpraca i nadzorowanie pracy wyspecjalizowanych firm
    zajmujących się technicznym bezpieczeństwem IT (testy
    penetracyjne, szukanie podatności systemów IT itp.)

    ***** Nasze oczekiwania:

    * doświadczenie w projektowaniu systemów kontroli wewnętrznej w
    obszarze IT
    * minimum 5 letnie doświadczenie w przeprowadzaniu audytów systemów
    IT oraz zasad ochrony informacji
    * doświadczenia we wdrażaniu i audytach polityk bezpieczeństwa
    * doświadczenia we wdrażaniu i audytach polityk BCP
    * doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami
    wyspecjalizowanych usług technologicznego bezpieczeństwa IT
    * wymagany certyfikat CISA certyfikat CISSP będzie dodatkowym atutem
    * bardzo znajomość zasad prowadzenia audytów informatycznych oraz
    przenikliwości w analizie zróżnicowanych procesów biznesowych
    * znajomość metodyki ITIL, COBIT
    * ugruntowana wiedzę w zakresie systemów IT (SAP,inne) oraz
    infrastruktury IT (hardware, systemy operacyjne, bazy danych,
    sieci, konta użytkowników, polityki)
    * otwartość na obsługę klienta wewnętrznego
    * wykształcenie wyższe w obszarze technologii IT
    * dobra znajomości języka angielskiego

    ***** Firma oferuje:

    * atrakcyjne wynagrodzenie na umowę firma-firma (z płatnym urlopem)
    * bardzo atrakcyjne benefity pozapłacowe
    * pakiet opieki medycznej
    * możliwość rozwoju

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/11770-19265f844de336e1379
    6549298.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=87532c6146bfa4512e135ff0c79c7452