PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Specjalista ds.raportowania w zespole wsparcia aplikacji <

  • 1. Data: 2017-03-02 10:15:02
    Temat: Warszawa => Specjalista ds.raportowania w zespole wsparcia aplikacji <
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Specjalista ds.raportowania w zespole wsparcia aplikacji
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * tworzenie raportów i zapytań do baz danych (technologie INGRES
    oraz MS-SQL)
    * diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłoszeń Użytkowników
    dotyczących działania aplikacji i systemów funkcjonujących w
    naszej Firmie
    * wykonywanie niestandardowych interwencji manualnych w bazach danych
    INGRES
    * zgłaszanie zmian do systemów teleinformatycznych (optymalizacja,
    usunięcie błędów)
    * obsługa aplikacji ticketowej Jira w roli Serwisanta
    * współpraca z innymi Departamentami
    * samodoskonalenie w ramach wiedzy technicznej oraz wiedzy o procesach
    biznesowych funkcjonujących w naszej Firmie

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * praktycznej znajomości SQL w stopniu zaawansowanym
    * praktycznej znajomości zagadnień relacyjnych baz danych
    * znajomości programowania w zakresie wystarczającym
    do analizy kodu
    * kultury osobistej oraz umiejętności zwięzłej komunikacji
    z Pracownikami innych jednostek
    * odpowiedzialności, umiejętności pracy w zespole
    oraz zdolności organizacyjnych
    szybkiego przyswajania wiedzy
    odporności na stres
    dyspozycyjności - gotowość do pracy w godzinach:
    7:00 - 15:00 oraz 11:00 - 19:00

    ***** Dodatkowe atuty:

    * praktyczna znajomość zagadnień związanych z funduszami
    inwestycyjnymi
    * znajomość SQL w technologii INGRES
    * znajomość środowiska Unix (tworzenie skryptów)
    * znajomość języka angielskiego, przynajmniej na poziomie czytania
    dokumentacji technicznej
    * zdolności analityczne
    * wykształcenie kierunkowe (Informatyka lub pokrewne)

    ***** Proponujemy:

    * zapewniamy stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w
    dynamicznie rozwijającej się Firmie obsługującej rynki
    finansowe w Polsce i Europie
    * dołączysz do przyjaznego zespołu, który lubi swoją pracę i
    chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem
    * otrzymasz atrakcyjny pakiet socjalny w tym m.in. prywatna opieka
    medyczna, dofinansowanie zajęć rekreacyjnych, nauki języka
    angielskiego, ubezpieczenie grupowe, karty Edenred doładowywane z
    okazji świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy
    * możesz realizować swoje pasje i zainteresowania w ramach firmowych
    Sekcji: biegowej, piłki nożnej, fotograficznej, gier
    planszowych, warsztatów programowania oraz warsztatów
    kulinarnych
    * co czwartek czekają na Ciebie świeże owoce

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1703
    => => =>