PracaGrupypl.praca.oferowana › Warszawa/Sales & Marketing Executive

  • 1. Data: 2002-02-28 00:05:56
    Temat: Warszawa/Sales & Marketing Executive
    Od: "Kopernik.pl" <r...@k...pl>

    Opis stanowiska:
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie
    działania działu Sprzedaży i Marketingu, łącznie z bezpośrednią
    odpowiedzialnością za pracę około 10 osobowej grupy. Do obowiązków
    zatrudnionej osoby będzie należało zarządzanie wszystkimi aspektami
    strategii biznesu, uruchomienia sprzedaży oraz realizowanie celów
    handlowych.

    Zakres obowiązków:
    - nadzór nad katalogami i serwisami,
    - zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za zawartość strony
    - kreowanie i realizacja strategii marketingowej
    - tworzenie planu sprzedaży i nadzór nad jego realizacją
    - koordynacja pracy wszystkich podległych działów
    - ścisła współpraca z Zarządem Spółki w zakresie koncepcji rozwoju
    Kopernik.pl

    Poziom wynagrodzenia brutto: do negocjacji

    Wykształcenie: wyższe

    Znajomość języków: angielski - biegła w mowie i piśmie

    Wiek kandydata: brak wymagań

    Preferowana płeć: bez znaczenia

    Inne wymagania: * 4,5 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami w branży
    high-tech
    * umiejętność kierowania dużym zespołem ludzkim
    * umiejętność budowania i realizacji strategii marketingowej
    * ponadprzeciętna znajomość nowych mediów
    * kreatywna i dynamiczna osobowość