PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => SAP Project Manager <=

  • 1. Data: 2020-11-28 15:45:03
    Temat: Warszawa => SAP Project Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta wieloletniego Platynowego Partnera SAP, który
    jest jednym z największych graczy na rynku wdrożeń systemów
    klasy ERP zarówno w Polsce jak i na rynkach europejskich
    poszukujemy osobę na stanowisko:

    *****
    ***** SAP Project Manager
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Praca w roli Kierownika Projektu w projektach wdrożeniowych i
    utrzymaniowych (z odpowiedzialnością za budżet, zakres i
    harmonogram powierzonych projektów)
    * Raportowanie stanu realizacji projektów do Zarządu
    * Ciągłe uzupełnianie wiedzy w zakresie metodyk i narzędzi
    zarządzania projektami poparte certyfikacjami
    * Aktywne wsparcie procesów sprzedażowych
    * Umiejętność zarządzania potrzebami użytkowników w odniesieniu
    do zakresu, budżetu i harmonogramu prowadzonych projektów
    * Dobra komunikacja z interesariuszami projektu, umiejętność
    budowania relacji z osobami na wszystkich szczeblach organizacji

    ***** Nasze oczekiwania:

    * Ukończone studia wyższe ( ekonomiczne, informatyczne, z zakresui
    zarządzania)
    * Co najmniej 7 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów
    wdrożeniowych i utrzymaniowo-rozwojowych SAP w roli Kierownika
    Projektu
    * Znajomość kilku ze wskazanych metodyk: SAP Activate, PRINCE2,
    Agile, ITIL, PMP
    * Znajomość zasad rachunkowości oraz rozumienie przebiegu procesów
    biznesowych
    * Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    umożliwiającym swobodne prowadzenie projektu

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Doświadczenie w projektach migracyjnych i/lub greenfieldowych
    S/4HANA lub BW/4HANA
    * Certyfikaty potwierdzające znajomość metodyk ITIL, PMP, PRINCE2,
    Agile oraz SAP Activate ( w przypadku braku certyfikacji
    gotowość uzupełnienia na początku współpracy)
    * Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
    umożliwiającym swobodne prowadzenie projektu

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o UoP lub B2B
    * Dodatek samochodowy
    * Udział w projektach dla prestiżowych firm w Polsce i za granicą
    * Dostęp do bazy wiedzy i szkoleń SAP
    * Certyfikację
    * Prywatna opieka medyczna
    * Pakiet rekreacyjny