PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Regular PHP Developer <=

  • 1. Data: 2018-05-15 10:05:02
    Temat: Warszawa => Regular PHP Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Naszym Klientem jest solidny polski software house z wieloletnim
    doświadczeniem w tworzeniu projektów o różnej wielkości dla
    firm niemal z każdej branży: systemów e-commerce, aplikacji na
    wszystkie platformy mobilne oraz Smart TV; wielokrotnie doceniany
    i polecany przez największych międzynarodowych producentów
    oprogramowania i sprzętu IT. Obecnie do zespołu firmy
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Regular PHP Developer
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Praca przy ciekawych projektach o różnej wielkości dla znanych
    polskich i zagranicznych firm (70% rozwoju, 30% utrzymania)
    * Projektowanie i programowanie rozwiązań zgodnie z wymaganiami
    * Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów technicznych
    * Utrzymanie i rozwój serwisów internetowych

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min 1,5 roku
    * Dobra znajomość PHP 5+
    * Umiejętność projektowania aplikacji klient-serwer opartych na
    http, Web Services, REST, JSON lub XML
    * Znajomość środowiska Linux i operacji konsolowych (bash)
    * Umiejętność korzystania z systemów zarządzania wersjami
    (GIT/SVN);
    * Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie
    umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej
    * Umiejętność pracy zespołowej
    * Chęć poszerzania wiedzy

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość Symfony framework
    * Znajomość JavaScript, AngularJS, NodeJS;
    * Znajomość EzPublish, Yii framework.

    ***** Proponujemy:

    * Satysfakcjonującą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnych
    technologiach
    * Duży poziom samodzielności i możliwość realizowania własnych
    rozwiązań
    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
    * Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
    * Elastyczne godziny pracy
    * Wygodną lokalizację biura z bezpłatnym parkingiem
    * Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1805
    => => =>