PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa] Mechatronik/początkujący inżynier kliniczny szuka pracy...

  • 1. Data: 2007-03-13 09:59:50
    Temat: [Warszawa] Mechatronik/początkujący inżynier kliniczny szuka pracy...
    Od: "Rufous" <r...@w...pl>

    Witam

    Mam na imię Rafał. Jestem studentem czwartego roku na wydziale Mechatroniki,
    kierunku Automatyka i Robotyka, specjalizacji biocybernetyka i inżynieria
    biomedyczna na Politechnice Warszawskiej. Studiuje w trybie dziennym i mogę
    pochwalić się dobrymi wynikami (średnia ok 4.0). Mam 23 lata, jestem pewny
    siebie, kreatywny, sumienny, rzetelny, o wysokim ilorazie inteligencji.
    Posiadam umiejętność szybkiego uczenia sie, jestem komunikatywny, cechuje
    mnie umiejętność pracy w zespole, ogromna motywacja do pracy, zdobywania
    doświadczenia oraz
    poszerzania horyzontów. Ze względu na moje zainteresowania oraz
    interdyscyplinarny charakter studiów zdobyłem (zdobywam) wiedzę z zakresu
    elektroniki, mechaniki, informatyki oraz inżynierii medycznej (medycyny).
    Po kolei opiszę umiejętności w poszczególnych dziedzinach:

    Elektronika:
    - projektowanie układów elektronicznych (analogowych, cyfrowych)
    - rysowanie schematów, płytek drukowanych
    - wykonywanie (składanie, lutowanie) płytek drukowanych
    - diagnostyka urządzeń elektronicznych
    - praktyczna znajomość metod projektowania (pracowałem przez pewien okres na
    stanowisku projektant/serwisant w studio projektowym układów
    elektronicznych), wykonałem kilka projektów dla użytku domowego
    (mikroprocesorowy sterownik akwarystyczy z histerezą (
    http://members.chello.pl/j.pyzel/sterownik.htm ), projekt urządzenia
    chłodzącego do akwarium i parę innych drobnych) oraz na uczelnie
    (siłownik liniowy, układ pozycjonowania reflektorów samochodowych, obecnie
    przepływomierz dopplerowski z emisja ciągła do badania przepływów krwi)

    Informatyka:
    - bardzo dobra znajomość środowiska VB, swobodne poruszanie sie w innych
    środowiskach (C++, Delphi), postawy Java...zapraszam na
    http://www.rufous.prv.pl po próbkę moich umiejętności
    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Windows, MS Office, Internet,
    programy graficzne i inżynierskie (AutoCAD, Adobe Photoshop, CorelDraw)
    - umiejętność programowania mikrokontrolerów (PIC, 8051, inne) w środowisku
    Assembler, C

    Mechanika (precyzyjna)
    - umiejętność tworzenia/czytania rysunków technicznych
    - praktyczna znajomość metod projektowania układów mechanicznych, dobór
    elementów, materiałów, obliczenia konstrukcyjne; wykonałem kilka projektów

    Inżynieria medyczna:
    - podstawy konstruowania (projekt, wykonanie, dobór parametrów i
    materiałów), obsługi aparatury medycznej (diagnostycznej) z praktycznym
    ugruntowaniem tej wiedzy
    - podstawowe zagadnienia w zakresie medycyny (anatomia prawidłowa)

    Ponadto:
    - podstawy z zakresu automatyki, robotyki (programowanie sterowników,
    projektowanie procesów)
    - podstawowa wiedza z zakresu kontroli/inżynierii jakości (procesów
    technologicznych) oraz umiejętność obsługi urządzeń pomiarowych (od
    suwmiarki po maszynę współrzędnościową)
    - podstawowa wiedza z zakresu fotoniki (lasery, światłowody itp)
    - prawo jazdy kat. B
    - znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (jak FCE)

    Doświadczenie zawodowe (niewielkie ze względu na godzinowy wymiar studiów i
    ilość materiału w poprzednich latach, głównie prace wakacyjne i dorywcze):
    - pracownik obsługi linii produkcyjnej (obsługa maszyn produkcyjnych)
    - projektant/konstruktor/serwisant w studio projektowym urządzeń
    elektronicznych
    - doświadczenie w branży gastronomicznej (kelner) oraz jako kurier rowerowy
    - udzielałem się również jako wolontariusz w Ośrodku Pomocy Społecznej

    Zainteresowania:
    - kolarstwo górskie
    - akwarystyka słodkowodna
    - nowoczesne technologie
    - elektronika cyfrowa
    - biocybernetyka
    - dobry film
    - snowboard
    - giełda papierów wartościowych

    Szukam pracy w którejś z prezentowanych branży (najchętniej aparatura
    medyczna). Jednak nie mogę pracować w pełnym wymiarze godzin. Co prawda nie
    mam wielu zajęć na uczelni, jednak są one mało dogodnie rozłożone. Na pracę
    mogę poświecić dwa dni w tygodniu (poniedziałek, piątek) oraz weekend.
    Ewentualnie byłbym również usatysfakcjonowany, gdyby udało mi się znaleźć
    praktyki/staż w firmie zajmującej się aparaturą medyczną. Szukam pracy w
    Warszawie, najlepiej jej lewobrzeżnej części.

    Zainteresowanym prześlę CV.

    Czekam na propozycje.
    Pozdrawiam

    Kontakt:
    Rafał Pyzel
    tel: 502-985-336 (najlepiej po południu)
    e-mail: r...@w...pl