PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Manager Aplikacji Mobilnych- iOS <= › Warszawa => Manager Aplikacji Mobilnych- iOS <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Manager Aplikacji Mobilnych- iOS <=
    Date: Mon, 5 Nov 2018 08:00:04 +0000 (UTC)

    Dla amerykańskiej grupy mediowej istniejącej na rynku od ponad 40
    lat, posiadającej sieć telewizji satelitarnych i kablowych, z
    główną siedzibą w Nowym Jorku oraz warszawskim oddziałem w
    ścisłym centrum, aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

    *****
    ***** Manager Aplikacji Mobilnych- iOS
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Nadzorowanie projektów oraz kierowanie zespołem składającego
    się z około 6-ściu osób
    * Kontakt biznesowy z klientem
    * Budowanie i rozwijanie aplikacji mobilnych na platformie Android dla
    popularnych marek
    * Przekazywanie ścieżki zespołu swoim partnerom biznesowym, a
    także wsparcie w procesie rekrutacji przy podejmowaniu decyzji o
    zatrudnieniu

    ***** Nasze wymagania:

    * Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z
    oprogramowaniem iOS w Objective-C
    * Znajomość co najmniej jednego dodatkowego języka (C, C++, Python,
    Ruby, Scala itp.)
    * Doświadczenie na pozycji Team Leader'skiej
    * Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B2

    ***** Oferujemy:

    * Możliwość pracy zdalnej (1 dzień w tygodniu)
    * Prywatna opieka medyczna
    * Karta sportowa
    * Pracę w zespole liczącym około 6 osób (open space)
    * Start pracy w godzinach 9:30-10:30
    * Laptop + 2 monitory
    * Biurko z regulowaną wysokością (do pracy stojącej bądź
    siedzącej)
    * Regularne imprezy integracyjne
    * Pracę przy międzynarodowych projektach
    * Konkurencyjne wynagrodzenie przy umowie o pracę

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1811
    => => =>