PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant wdrożeniowy ERP - moduły finansowe <=

  • 1. Data: 2019-07-06 09:00:04
    Temat: Warszawa => Konsultant wdrożeniowy ERP - moduły finansowe <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    <strong>Co robimy?</strong> Analizujemy procesy biznesowe u klienta,
    tak aby wdrożenie systemu spełniło wszystkie jego oczekiwania.
    Pracujemy z klientem nad stworzeniem optymalnego rozwiązania
    informatycznego. Zawsze bazujemy na wiedzy i doświadczeniu z
    zakresu produktów SAP, które mamy bardzo dobrze rozpoznane.
    Każdy projekt wdrożeniowy jest inny, ale zawsze pracujemy
    według najlepszych metodyk zarządzania. <strong>Z kim
    pracujemy?</strong> Współpracujemy z Zespołem Sprzedaży.
    Często zapewniamy wsparcie na etapie prezentacji handlowych,
    gdzie dzielimy się naszą wiedzą merytoryczną ukierunkowaną na
    różne branże. Po zakończeniu wdrożenia przekazujemy projekt
    do Działu Wsparcia, który zawsze może nas poprosić o pomoc.

    *****
    ***** Konsultant wdrożeniowy ERP - moduły finansowe
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Analizowanie i realizacja zgłoszeń od klientów
    * Konsultacje w ramach bezpośrednich wizyt
    * Pomoc użytkownikom w ramach usługi hot-line
    * Konfiguracja systemu, w taki sposób, żeby oprogramowanie klienta
    spełniało wszelkie wymogi formalno-prawne
    * Praca zarówno bezpośrednio z klientami
    * Odpowiedzialność za odpowiednie dostosowanie obszaru księgowego

    ***** Nasze super wymagania:

    * Znajomość zagadnień związanych z księgowością
    * Dobra znajomość ustawy o rachunkowości i przepisów
    * Duża samodzielność, rzetelność i samodyscyplina
    * Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
    * Dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych
    * Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
    * Prawo jazdy kat. B

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość jednego z systemów Novo, Yardi, MRI, Archibus,
    Microsoft Navision, CDN XL, Softlab, Symfonia lub podobny
    * Umiejętności techniczne, w tym znajomość języka SQL

    ***** Oferujemy:

    * Konkurencyjne wynagrodzenie
    * Narzędzia pracy: laptop i smartfon o parametrach do uzgodnienia,
    * Szkolenia - wewnętrzne, zewnętrzne
    * Dofinansowanie studiów i certyfikacji oraz własnego trenera
    * Możliwość rozwoju
    * Elastyczne podejście do miejsca
    * Elastyczne godziny pracy
    * Pakiet medyczny i sportowy