PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant serwisu IT <=

  • 1. Data: 2021-11-30 17:00:04
    Temat: Warszawa => Konsultant serwisu IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Bezkonkurencyjny producent systemów informatycznych od ponad 28 lat
    oferujący kompletne rozwiązania w diagnostyce medycznej,
    zapewniając najwyższą jakość oferowanych produktów i usług
    oraz profesjonalną obsługę Klienta poszukuje osób, które
    chcą rozwijać swoje kompetencje zawodowe na stanowisku
    Konsultanta serwisu IT.

    *****
    ***** Konsultant serwisu IT
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * udzielanie wsparcia merytorycznego oraz technicznego w
    rozwiązywaniu problemów w zakresie oferowanych przez firmę
    produktów i usług
    * instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania
    * diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i
    systemów
    * obsługa i koordynacja zgłoszeń serwisowych
    * aktywna współpraca z innymi działami firmy

    ***** Nasze wymagania:

    * wykształcenie informatyczne lub pokrewne techniczne
    * znasz podstawy zagadnień sieciowych
    * wiedzę na poziomie konfiguracji i zarządzania systemami
    operacyjnymi Linux i Windows
    * min roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    * umiejętność analitycznego myślenia
    * bardzo dobre zdolności interpersonalne
    * umiejętności samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze
    sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem
    * prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych

    ***** Mile widziane:

    * znajomość podstawy zagadnień bazodanowych SQL
    * doświadczenie w obsłudze Klienta w branży laboratoryjnej lub
    medycznej
    * dynamika w działaniu oraz w zarządzaniu efektywnością własnej
    pracy
    * chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych
    * otwartość na wiedzę i pozyskiwanie nowych umiejętności
    * wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane
    obowiązki
    * zainteresowania tematyką z obszaru informatyki i nowych technologii

    ***** Proponujemy:

    * stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    * możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole
    profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i
    rozwój
    * możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie
    szkoleń i kursów
    * możliwość udziału w innowacyjnych projektach
    * dofinansowanie do zajęć sportowych

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=2111