PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant funkcjonalny systemu Oracle E-Business Suite R1

  • 1. Data: 2024-04-13 15:30:02
    Temat: Warszawa => Konsultant funkcjonalny systemu Oracle E-Business Suite R1
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Klient jest jedną z największych polskich firm transportowych,
    która uruchamia koło 400 środków transportu dziennie. Łączy
    centra miast oraz ośrodki turystyczne, a także umożliwia
    wygodne podróżowanie po za granicę. Zatrudnia 8,5 tys.
    pracowników w całym kraju.

    *****
    ***** Konsultant funkcjonalny systemu Oracle E-Business Suite R12.2 (mo
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * praca z systemem Oracle e-Business Suite R12.1/R12.2 w
    szczególności w zakresie modułów finansowych (Księga
    Główna, Zobowiązania, Należności, Środki Trwałe,
    Zarządzanie Środkami Pieniężnymi, Podatki, Lokalizacja,
    Inwestycje),
    * parametryzacja systemu Oracle E-Business Suite zgodnie z wymaganiami
    biznesowymi,
    * projektowanie i wdrażanie rozwiązań i integracji,
    * tworzenie dokumentacji,
    * projektowanie, testowanie i wdrażanie customizacji, rozszerzeń,
    interfejsów,
    * szkolenia użytkowników i wsparcie techniczne,
    * analiza funkcjonalna i projektowanie rozwiązań.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * doświadczenie min. 4 lata na podobnym stanowisku,wykształcenie
    wyższe,
    * bardzo dobra znajomość systemu Oracle e-Business Suite R12.1/R12.2
    w szczególności w zakresie modułów finansowych,
    * znajomość baz danych, systemów klasy ERP (Oracle E-Business Suite
    R12.1/R12.2), języka SQL, PL/SQL, Oracle Workflow, OAF, Oracle
    Forms, XML Publisher, Oracle Reports,
    * wiedza na temat procesów biznesowych w obszarze finansów,
    modelownie i optymalizacja procesów biznesowych, umiejętności
    analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów funkcjonalnych
    w systmie OeBS.
    * znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym swobodną
    pracę z dokumentacją systemu oraz prowadzenie obsługi
    zgłoszeń serwisowych w Oracle Support.
    * orientacja na rezultat i poczucie odpowiedzialności za powierzone
    zadania,
    * komunikatywność na wysokim poziomie,
    * umiejętność współpracy z osobami na różnych szczeblach w
    organizacji.

    ***** Proponujemy:

    * premie kwartalne i uznaniowe
    * benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy środkami
    transportu Klienta
    * pakiety medyczne i sportowe
    * dofinansowanie do nauki i szkoleń
    * dofinansowanie do wyjazdów
    * wsparcie aktywności sportowych - drużyny firmowe
    * pracę na odpowiedzialnym stanowisku
    * narzędzia niezbędne do pracy (komputer, monitory, myszka,
    klawiatura, telefon, tablet)
    * pracę w oparciu o umowę o pracę

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>