PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant SAP - Logistyka - MM, WM, SD - Serwis <=

  • 1. Data: 2015-09-09 12:53:24
    Temat: Warszawa => Konsultant SAP - Logistyka - MM, WM, SD - Serwis <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy konsultingowej
    poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant SAP - Logistyka - MM, WM, SD - Serwis
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Realizowane zadania:

    * Realizacja zgłoszeń serwisowych dla Klientów;
    * Realizacja projektów rozwojowych dla Klientów Serwisu;
    * Prowadzenie audytów w zakresie obszarów SAP: MM, WM, SD;
    * Realizacja prezentacji i szkoleń dla Zespołu Serwisowego;
    * Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla Klientów Serwisu.

    ***** Nasze wymagania:

    * Co najmniej 3 lata doświadczenia we wdrożeniach logistycznych SAP;
    * Znajomość zagadnień integracyjnych z FICO i innymi obszarami SAP;
    * Znajomość logistycznych procesów biznesowych;
    * Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego co najmniej na
    poziomie dobrym;

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Doświadczenie w pracy w serwisie;
    * Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.

    ***** Proponujemy:

    * Umowę o pracę lub kontrakt
    * Elastyczny czas pracy, możliwość pracy częściowo w Home Office
    * Możliwość zdobycia doświadczenia w bezpośrednich relacjach z
    klientem;
    * Możliwość rozwoju zawodowego
    * Pracę w doświadczonym zespole
    * Naukę języków obcych
    * Ubezpieczenia zdrowotne
    * Szkolenia, imprezy integracyjne

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/3291-0ad1e2079c6d971fbd96
    46ee19c.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=743eeb44bdc627fbaab4c837eb4c72be