PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Konsultant Helpdesku - Specjalista ds. wsparcia użytkowni

  • 1. Data: 2017-03-28 09:00:03
    Temat: Warszawa => Konsultant Helpdesku - Specjalista ds. wsparcia użytkowni
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, uznanego na rynku integratora systemów IT
    działającego na rynkach wielu krajów Europy i Ameryki szukamy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Konsultant Helpdesku - Specjalista ds. wsparcia użytkowników
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Przyjmowanie zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych od
    użytkowników
    * Diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne
    rozwiązywanie problemów
    * Monitorowanie zarejestrowanych zgłoszeń
    * Dbałość o przestrzeganie procedur w zakresie wsparcia IT
    * Odpowiedzialność za kontakt z użytkownikiem końcowym

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Doświadczenie w aktywnym wparciu użytkowników końcowych w
    zakresie rozwiązywania incydentów teleinformatycznych
    * Wykształcenie wyższe z zakresu informatyki lub techniki
    informacyjnej lub automatyki i robotyki lub mechatroniki lub
    elektroniki lub telekomunikacji
    * Posiadanie certyfikatu ITIL na poziomie co najmniej Foundation
    bądź chęć zdobycia go
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Posiadanie certyfikatu HDI na poziomie co najmniej HDI Customer
    Service Representative, IIR Certyfikowany Help Desk Manager
    * Posiadanie co najmniej jednego z poniższych certyfikatów typu:
    MCSA Windows 7, MOS Expert
    * Ważne poświadczeniem bezpieczeństwa "zastrzeżone"

    ***** Proponujemy:

    * Stabilne wynagrodzenie w oparciu umowy o pracę
    * Realna szansa rozwoju i awansu
    * Wynagrodzenie dostosowane do kwalifikacji

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1703
    => => =>