eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT <=
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2018-04-26 10:15:02
    Temat: Warszawa => Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dużej, międzynarodowej organizacji szukamy
    osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Kierownik Zespołu Utrzymania Usług IT
    *****



    ***** Opis stanowiska:

    * Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu
    rozwiązań wspierających biznes
    * Definiowanie poziomów wsparcia dla świadczonych usług IT
    * Zarządzanie katalogiem usług
    * Zarządzanie podwykonawcami w oparciu o umowy SLA
    * Odpowiedzialność za utrzymywanie systemów informatycznych
    * Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów
    informatycznych
    * Współpraca w ramach środowiska międzynarodowego
    * Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie;
    * Ciągłe dopasowywanie oferty usług w obszarze ich zakresu oraz
    poziomu do wymagań klientów;
    * Zapewnienie informacji wymaganej do efektywnego i skutecznego
    zarządzania usługami IT;
    * Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i
    dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz
    ciągłego doskonalenia;
    * Zarządzanie ryzykiem
    * Koordynowanie prac w zakresie utrzymania katalogu usług i
    zarządzania wiedzą
    * Zarządzanie procesem zarządzania incydentami, incydentami
    krytycznymi oraz problemami
    * Określenie strategii i procesów wprowadzania zmian w środowisku
    oferowanych usług z perspektywy obszaru utrzymania
    * Ustalenie i monitorowanie na bieżąco standardu usług i standardu
    obsługi Klienta
    * Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego
    * Usprawnianie funkcjonujących procesów, procedur w zakresie
    świadczonych usług IT i definiowanie standardów
    * Zarządzanie repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
    * Współdziałanie w zakresie poprawy obsługi klienta poprzez
    aktywne reagowanie na zapytania i rozpatrywanie skarg
    * Odpowiedzialność za budżet świadczonych usług IT
    * Bieżąca kontrola oferowanych usług IT
    * Zarzadzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich
    pracami.
    * Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia
    oferowanych usług IT
    * Współpraca z klientem wewnętrznym i zarządzanie jego
    oczekiwaniami.
    * Współdziałanie z klientami w celu zidentyfikowania obszarów
    wymagających poprawy
    * Opracowywanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów na
    temat wydajności zespołu wsparcia usług IT
    * Opracowanie i aktualizacja procedur serwisowych dla wszystkich
    świadczonych usług, zasad i standardów
    * Opracowywanie niezbędnych raportów oczekiwanych przez klientów
    wewnętrznych i prezentacja ich klientom
    * Kontrolowanie zasobów i ich wykorzystania, aby osiągnąć cele
    jakościowe i ilościowe
    * Rozwiązywanie problemów i konfliktów
    * Zarządzanie i rozwój podległych pracowników


    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Wykształcenie wyższe;
    * Minimum 4-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
    * Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi
    systemy informatyczne;
    * Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów
    zewnętrznych;
    * Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
    * Doświadczenie w zarządzaniu zespołem utrzymaniowym;
    * Orientacja na realizację celów biznesowych;
    * Umiejętność działania pod presją czasu;
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    * Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
    * Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.


    ***** Dodatkowe atuty:

    * Umiejętności analityczne;
    * Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i
    przekonywania do innego punktu widzenia;
    * Certyfikat ITIL;


    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Udział w ciekawych, kluczowych dla działania organizacji
    projektach
    * Szeroki pakiet benefitów
    * Niezbędne narzędzia pracy
    * Laptop, komórka
    * Szkolenia dopasowane do potrzeb


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/28430-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=1804
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy


    ID=ec4b2489335742b4e71a2c707dba0199

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1