PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Java/JavaEE Developer <=

  • 1. Data: 2015-11-27 12:10:02
    Temat: Warszawa => Java/JavaEE Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, a German software company, we are looking for the
    position:

    *****
    ***** Java/JavaEE Developer
    *****
    ***** location: Warszawa
    *****

    ***** The Key Responsibilities:

    * Use best practices to design solutions and ensure consistency across
    the product
    * Implement unit, functional, and performance tests. Liaise with the
    QA team if needed to cover some testing phases, or to get good
    testing scenarios
    * Participate in all phases of development: detailed technical
    analysis, detailed technical design, development and maintenance
    * Actively participate in code reviews
    * Work with agile methodologies like Scrum and/or Kanban

    ***** We expect you have:

    * Several years of relevant working experience
    * Excellent OO programming and design skills
    * Deep experience on Java Technologies like Spring Framework, REST,
    APIs
    * Excellent knowledge in unit and integration testing, ideally TDD
    * Experience with automation and continuous integration workflows is a
    plus
    * Experience with NoSQL databases, e.g. Elasticsearch is a plus
    * Strong analytical and critical thinking skills and a demonstrated
    ability to find creative solutions to technical algorithmic
    problems
    * Enthusiasm for microservices architectures, distributed systems and
    RESTful APIs
    * Knowledge of current trends in software design, architecture and web
    services i.e. microservices architecture
    * English language fluency

    ***** Benefits offered:

    * Competitive salary and conditions (such as flat)
    * A friendly international working environment characterized by
    expertise, responsibility and innovation
    * The costs of travel to Polish (once a month) is on uor side

    Aplikuj tu:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1511
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=2eba182b7dac5465791a741519744458