PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Inżynier Wsparcia Sprzedaży <=

  • 1. Data: 2015-12-21 11:30:03
    Temat: Warszawa => Inżynier Wsparcia Sprzedaży <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    *****
    ***** Inżynier Wsparcia Sprzedaży
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Współpraca z klientami w zakresie doboru rozwiązań
    teleinformatycznych usprawniających procesy biznesowe,
    * Wspomaganie działu handlowego w zakresie przygotowywania ofert
    handlowych pod względem doboru urządzeń, aplikacji,
    definiowania zakresu usług itp.,
    * Przygotowywanie projektów technicznych (HLD - High Level Design,
    LLD - Low Level Design),
    * Przeprowadzanie prezentacji rozwiązań technicznych oraz ofert
    handlowych,
    * Współpraca z zespołem handlowym, realizacyjnym oraz z działem
    marketingu,
    * Przeprowadzanie szkoleń i warsztatów z zakresu nowych produktów i
    usług,
    * Współpraca z dostawcami rozwiązań teleinformatycznych w celu
    ciągłego podnoszenia kompetencji

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Doświadczenie w pracy po stronie integratora świadczącego usługi
    dla firm jako Inżynier Wsparcia Sprzedaży,
    * Bardzo dobra znajomość rozwiązań i produktów firmy Cisco
    Systems
    * Znajomość rozwiązań EMC, VMWare, Juniper, Fortinet będzie
    dodatkowym atutem
    * Minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze technicznej klientów
    korporacyjnych bądź dużych/średnich firm,
    * Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz tworzeniu i wycenie
    ofert handlowych,
    * Komunikatywność i predyspozycje do pracy z klientami,
    * Samodzielność,
    * Dobra znajomość języka angielskiego pozwalającej na czytanie i
    rozumienie dokumentacji technicznej oraz przygotowywanie ofert w
    języku angielskim,
    * Certfikaty potwierdzające uzyskaną wiedzę,
    * Wykształcenie wyższe techniczne (informatyka, telekomunikacja),
    * Prawo jazdy kat. B.

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjny system wynagrodzenia (wynagrodzenie stałe + atrakcyjny
    system premiowy),
    * Niezbędne narzędzia pracy (laptop, tel komórkowy),
    * Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego oraz certyfikacji,
    * Udział w dużych, skomplikowanych projektach

    Aplikuj tu:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/2440-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1512
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=bd6b0c6df0ec4bed02d6277d33f90edf