eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Incydent, Problem Manager <=
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2019-07-20 09:45:03
    Temat: Warszawa => Incydent, Problem Manager <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, dużej międzynarodowej firmy, posiadającej
    odziały w całej Europie szukamy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Incydent, Problem Manager
    *****



    ***** Zakres obowiązków:

    * Odpowiedzialność podnoszenie jakości utrzymywania rozwiązań
    informatycznych na poziomie grupy
    * Podejmowanie działań mających na celu minimalizację ilości
    incydentów w ramach rozwiązań grupowych
    * Dostarczanie wspólnie z Product Team-ami Root Cause Analysis i
    planowanie działań usprawniających wsparcie rozwiązań
    informatycznych wspierających biznes na poziomie grupy
    * Rozwój zarządzania wiedzą i budowę organizacji wiedza
    zarządzającej
    * Odpowiedzialność za wsparcie w prawidłowym funkcjonowaniu
    rozwiązań wspierających biznes
    * Współudział w tworzeniu standardów utrzymania systemów
    informatycznych
    * Świadczenie usług IT na uzgodnionym z klientami poziomie.
    * Pełnie roli Incydent Managera i Major Incident Managera (Manager on
    Duty).
    * Pełnie roli Problem Managera
    * Wsparcie Continous Improvment Managera w realizacji procesów
    ciągłego doskonalenia.
    * Zarządzanie procesem obsługi incydentów, problemów, service
    request-ów
    * Nadzorowanie procesu event management i zapewnienie jego
    efektywności.
    * Określenie procesów wprowadzania zmian w środowisku oferowanych
    usług z perspektywy obszaru utrzymania.
    * Wdrażanie standardów obsługi procesów związanych z incydentami,
    problemami i service request-ami, w tym ich monitorowania.
    * Zapewnianie zdolności organizacji IT do planowania, pomiaru i
    dotrzymywania uzgodnionych poziomów jakości usług IT oraz ich
    ciągłego doskonalenia.
    * Usprawnianie i podnoszenie jakości obsługi Klienta wewnętrznego.
    * Koordynowanie prac w zakresie zarządzania wiedzą oraz zarządzanie
    repozytorium bazy wiedzy i wersjami dokumentów.
    * Zarządzanie dostawcami i nadzór na realizowanymi przez nich
    pracami w zakresie rozwiązywania problemów i incydentów oraz
    realizacji service request.
    * Wprowadzanie najlepszych praktyk w zakresie całego procesu wsparcia
    oferowanych usług IT.
    * Współdziałanie z klientem wewnętrznym w celu zidentyfikowania
    obszarów wymagających poprawy.
    * Opracowywanie i aktualizacja procedur utrzymaniowych w zakresie
    rozwiązania problemów, incydentów i service request-ów.
    * Ciągłe doskonalenie usług oraz ich zakresu oraz poziomu wobec
    wymagań klientów.


    ***** Nasze oczekiwania:

    * Wykształcenie wyższe - preferowane techniczne;
    * Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
    * Umiejętność definiowania i wdrażania procesów utrzymania
    rozwiązań informatycznych;
    * Umiejętność praktycznego zarządzania zespołami utrzymującymi
    systemy informatyczne;
    * Doświadczenie w procesach optymalizacji i ciągłego doskonalenia
    procesów wsparcia i świadczonych usług;
    * Doświadczenie w utrzymywaniu systemów z wykorzystaniem partnerów
    zewnętrznych;
    * Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku biznesowym;
    * Orientacja na realizację celów biznesowych;
    * Umiejętność działania pod presją czasu;
    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    * Dobre umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole;
    * Samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów.


    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Umiejętności analityczne;
    * Umiejętność proponowania nieszablonowych rozwiązań i
    przekonywania do innego punktu widzenia;
    * Doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym;
    * Certyfikat ITIL;


    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
    * Pakiet benefitów:
    ** prywatna opieka medyczna,
    ** dodatek rodzinny,
    ** karta sportowa / lunchowa,
    ** dofinansowanie nauki języka angielskiego lub niemieckiego,
    ** świeże owoce w każdym tygodniu i pyszną kawę
    * Pracę w międzynarodowym środowisku


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/36290-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=1907
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=ee3bc405fb8c3c3d83ef95c90db3b6ca

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1