eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist <=
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2020-08-11 09:30:03
    Temat: Warszawa => I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Naszym klientem jest firma, która od ponad stu lat rozwija unikalne
    produkty i rozwiązania, które przynoszą korzyści
    społeczeństwu i firmom. Motto firmy pozostało niezmienione od
    początku działalności i brzmi: ,,Dążymy do
    doskonałości".

    Historia rozpoczęła się od wynalezienia ołówka automatycznego
    ,,Ever-Sharp" (zawsze ostre). Od tego czasu regularnie
    opracowują innowacyjne produkty. Wprowadzili na rynek m.in.
    pierwsze japońskie telewizory i radia, a także pierwsze na
    świecie kalkulatory LCD. I to był dopiero początek.

    Po upływie wieku nadal wprowadzają innowacje dzięki nagradzanym
    produktom z wielu różnych sektorów, takich jak rozwiązania
    dokumentowe, usługi zarządzane, rozwiązania wizualne i
    rozwiązania energetyczne, a także wyposażenie punktów
    sprzedaży.

    Obecnie ludzie szukają swojego zespołu na stanowisko:

    *****
    ***** I i II linia wsparcia - IT Service Desk Specialist
    *****



    ***** Zakres obowiązków:

    * Zapewnienie wsparcia dla Klientów na pierwszej i drugiej linii
    wsparcia dla wszystkich usług IT oraz zapewnienie wstępnej
    diagnostyki incydentów pierwszego poziomu (incydentów i
    zgłoszeń) zgodnie z umową SLA
    * Zapewnienie wsparcia IT, w tym naprawa problemów ze sprzętem i
    oprogramowaniem komputera stacjonarnego / laptopa / urządzenia
    mobilnego oraz błędów i zgłoszeń serwisowych (zapytania,
    instalacje, przeniesienia, dodania i zmiany)
    * Obsługa systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft
    * Pisanie i aktualizowanie dokumentacji bazy wiedzy technicznej
    * Sugerowanie pomysłów na ciągłe doskonalenie, które można
    rozszerzyć na szerszy zespół
    * Praca 24/7 (stałe 3 zmiany od poniedziałku do piątku, support w
    weekendy w zależności od grafiku)


    ***** Nasze super wymagania:

    * Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) - nie
    wymagamy znajomości języka polskiego
    * 1 - 2 lat doświadczenia w środowisku wsparcia technicznego, call
    center lub help desk
    * 2 lata doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z serwerowymi i
    stacjonarnymi systemami operacyjnymi Microsoft
    * Dobra znajomość i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z:
    ** Active Directory
    ** Office365 Business
    ** sieciami TCP / IP
    ** firewall'ami i switch"ami
    ** Group Policy
    ** DHCP, DNS
    * Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem (np.:
    błędy, konfiguracje drukarek, w tym ponowne instalowanie
    sterowników i zmiana opcji drukarki w systemie Windows)
    * Pakiety antywirusowe dla przedsiębiorstw (Webroot Secure Anywhere
    Business Endpoint Protection)
    * Technologie tworzenia kopii zapasowych (np. Datto)
    * Znajomość najlepszych praktyk ITIL
    <strong>Cechy kandydata:</strong>
    * Doskonała obsługa Klienta
    * Doskonałe umiejętności komunikacyjne
    * Interesuje się poznawaniem obecnych / nowych / przyszłych
    technologii, aby pomóc firmie, klientom, sobie i ich zespołowi
    * Jest w stanie zarządzać własnym czasem i zadaniami / nadać mu
    priorytety, aby zadania mogły być wykonywane w sposób
    satysfakcjonujący dla Klienta
    * Elastyczny, entuzjastyczny, pracowity i zaangażowany w karierę w
    branży IT
    * Doskonałe umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
    * Dobre umiejętności interpersonalne (empatia, zręczność werbalna
    itp.)
    * Zdolność do szybkiego uczenia się nowych systemów i procesów


    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Certyfikaty techniczne: fundament ITIL, SDI, CompTIA, A +, MSCE a
    plus


    ***** Oferujemy:

    * Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    * Atrakcyjna pensja
    * Pakiet świadczeń:
    ** opieka medyczna
    ** karta Multisport
    ** ubezpieczenie na życie
    * Dofinansowanie do języka angielskiego (250 zł/miesiąc) lub
    zajęcia w firmie
    * Szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, branżowe, międzynarodowe
    * Certyfikacja umiejętności - opłacana przez firmę
    * Możliwości rozwoju zawodowego na stanowiska eksperckie,
    seniorskie, III linię wsparcia
    * Doświadczenie w międzynarodowej firmie o globalnym zasięgu


    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/40550-n?utm_source=nntp&utm_me
    dium=cron&utm_campaign=2008
    => => =>



    W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli
    następującej treści:


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb tej i
    kolejnych rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych
    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U.2016 poz. 922).
    Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich danych
    osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na
    przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/am
    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814
    Warszawa ul. Miedziana 3A lok. 21 do celów rekrutacji
    pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em
    poinformowana/y iż administratorem moich danych jest TeamQuest
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana
    3A lok. 21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane
    potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści
    swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich
    przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania
    danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania
    przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją
    szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających
    na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie
    dokumentów i informacji w nich zawartych.
    --
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/praca-w-it/


    ID=26676d25084cddb857ac555dc4154da6

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1