PracaGrupypl.praca.szukana › [Warszawa/Grodzisk Mazowiecki/okolice] Asystentka Zarządu, Marketing, Reklama, PR

  • 1. Data: 2011-09-09 09:58:42
    Temat: [Warszawa/Grodzisk Mazowiecki/okolice] Asystentka Zarządu, Marketing, Reklama, PR
    Od: "Ewa_Reklama" <e...@o...pl>

    Witam,
    szukam pracy na pełen etat w dziale marketingu/reklamy lub jako Asystentka
    Zarządu.
    Skończyłam 5 letnie studia magisterskie na kierunku psychologia mediów
    (tytuł magistra z wynikiem bardzo dobrym :).
    Posiadam również sześcioletnie doświadczenie w pracy biurowej, jako
    Asystentka Zarządu.

    Na dotychczasowym stanowisku pracy zajmowałam się m.in.:
    - redagowaniem stron informacyjnych/promocyjnych sklepu (branża AGD/RTV)
    - dodawaniem nowych promocji/konkursów/reklam
    - tworzeniem Newslettera reklamowego/informacyjnego sklepu
    - kreatywnym współtworzeniem nowych banerów, guzików, ulotek reklamowych,
    współpracą z grafikami itp.
    - testowaniem nowych wdrożeń frontu, panelu administracyjnego, ścieżek
    zakupowych
    - przez okres ponad 3 lat - tworzyłam kampanie Google AdWords, obecnie
    dbałam o ich właściwy/pożądany przebieg
    - raportowaniem comiesięcznych działań w przełożeniu na sprzedaż
    - analizą statystyk Google Analytics
    - współpracą z działającymi na rynku porównywarkami
    (Ceneo.pl/Skapiec.pl/Okazje.info.pl/Kupujemy.pl/Tani
    o.pl/Nokaut.pl itp)
    - negocjowaniem warunków handlowych

    Ponadto:
    - posiadam pięcioletnie doświadczenie w pracy sklepów on-line
    - w tak zwanym między czasie zajmowałam się prowadzeniem biura, dokumentacją
    firmową, reklamacjami firm kurierskich, nadzorowaniem pracy działu
    sprzedaży, itp.
    - posiadam prawo jazdy kat. B (aktywnie wykorzystywane:)

    Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą ze mną, proszę o kontakt:
    m...@g...com