PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Frontend Developer ze znajomością HTML i CSS <=

  • 1. Data: 2018-04-13 10:20:02
    Temat: Warszawa => Frontend Developer ze znajomością HTML i CSS <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, Agencji Reklamowej, należącej do Grupy
    Marketingowej o zagranicznym kapitale, która posiada biura m.in.
    w Berlinie, Londynie czy Nowym Jorku i obsługuje największych
    międzynarodowych klientów, poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Frontend Developer ze znajomością HTML i CSS
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Tworzenie aplikacji i stron internetowych zgodnie z oczekiwaniami
    globalnych Klientów
    * Udział w projektach dla polskich oraz zagranicznych firm
    * Poszukiwanie własnych rozwiązań i realizacja własnych pomysłów
    związanych z software developmentem
    * Praca w technologiach HTML, CSS, ES6 oraz JavaScript, jednakże
    stosunek ilościowy wykorzystania tych technologii jest możliwy
    do ustalenia według indywidualnych preferencji

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Minimum 2,5 roku doświadczenia na analogicznym stanowisku
    * Znajomości HTML5, ES6, SASS oraz CSS3 na poziomie bardzo dobrym
    * Dobrej znajomości JavaScript
    * Znajomości Git
    * Znajomość języka angielskiego
    * Samodzielności, otwartości oraz poszukiwania nowych rozwiązań

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość:
    ** Znajomości Angular oraz React (bardzo mile widziane)
    ** Amazon AWS
    ** Gulp

    ***** Proponujemy:

    * Stabilną i ciekawą pracę przy międzynarodowych projektach
    * Zespół nastawiony na słuchanie i otwarty na nowe pomysły
    * Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia
    * Możliwe różne formy zatrudnienia (B2B, Umowa o pracę)
    * Możliwość dostosowania sprzętu do preferencji Kandydata
    (Windows, Mac, Linux)
    * Prywatną opiekę medyczną
    * Kartę Multisport
    * Biuro wyposażone w stół do ping-ponga oraz prysznice
    * Lekcje języka angielskiego z lektorem i native speakerem
    * Szkolenia wewnętrzne
    * Możliwość certyfikacji
    * Pracę w niewielkim, młodym zespole front-endowym, składającym
    się z 5 osób
    * Częściowo praca zdalna
    * Zwierzęta w biurze są mile widziane
    * Organizacja grilli