PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Ekspert ds. Eksploatacji Systemów Front End <= › Warszawa => Ekspert ds. Eksploatacji Systemów Front End <=
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Ekspert ds. Eksploatacji Systemów Front End <=
    Date: Fri, 21 Sep 2018 12:00:02 +0000 (UTC)

    Dla naszego klienta, miedzynarodowej instytucji finansowej obecnie
    poszukujemy:

    *****
    ***** Ekspert ds. Eksploatacji Systemów Front End
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * administracja bazą danych IBM DB2 UDB Enterprise for Linux
    * wdrażanie nowych wersji oraz utrzymywanie istniejących aplikacji
    *zarówno internetowych jak i używanych lokalnie
    * zarządzanie środowiskiem aplikacji IBM Websphere i serwerów baz
    danych oraz infrastrukturą aplikacji internetowych
    * ścisła współpraca z Zespołem Rozwoju Oprogramowania
    * diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w środowisku Produkcyjnym

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * wykształcenie wyższe techniczne lub odpowiadające mu
    doświadczenie zawodowe
    * minimum 3 lata doświadczenia w środowisku IBM DB2 UDB ESE w
    zestawie z serwerem aplikacji Websphere ND
    * komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
    * bardzo dobra wiedza w zakresie relacyjnych baz danych oraz
    komunikacji sieciowej (TCP/IP, http, https)
    * doświadczenie w zarządzaniu środowiskiem aplikacyjnym opartym o
    serwer aplikacji i bazę danych
    * bardzo dobra znajomość IBM DB2 UDB ESE i/lub Websphere ND (na
    poziomie eksperckim)
    * doświadczenie w instalacji, konfiguracji, utrzymaniu i
    optymalizacji baz danych wraz aplikacjami typu Front End
    * umiejętność współpracy z grupą
    * zadaniowy typ pracy
    * umiejętność adaptacji do zmian organizacyjnych
    * pro-aktywne podejście do pracy

    ***** Proponujemy:

    * pakiet socjalny

    Aplikuj tu / Send your CV: