PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Digital Art Director <=

  • 1. Data: 2017-11-23 11:20:02
    Temat: Warszawa => Digital Art Director <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta dostawcy zaawansowanych rozwiązań internetowych
    dla międzynarodowych korporacji, poszukujemy:

    *****
    ***** Digital Art Director
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Projektowanie linii kreatywnych dla portali oraz aplikacji webowych
    dla największych polskich i międzynarodowych firm,
    * Nadzór nad pracą grafików kontynuujących opracowaną przez
    Ciebie linią kreatywną,
    * Śledzenie światowych trendów w zakresie GUI design i inspirowanie
    nimi zespołu,
    * Benchmarkowanie dobrych wzorców graficznych dla projektów.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Potwierdzonego przykładami doświadczenia w projektowaniu GUI dla
    rozwiązań webowych z zastosowaniem RWD,
    * Doskonałego wyczucia zasad kompozycji i typografii, świetnej
    znajomości Photoshopa i Illustratora,
    * Umiejętności komunikowania własnych koncepcji, zaangażowania,
    samodzielności i cierpliwości,
    * Umiejętności pracy w zespole i słuchania ze zrozumieniem, dobrej
    znajomości języka angielskiego.

    ***** Proponujemy:

    * Możliwość twórczego spełnienia w realizacji ciekawych polskich
    i międzynarodowych projektów,
    * Dogodną formę zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B), prywatną
    opiekę medyczną oraz pakiet Multisport,
    * Indywidualną fizjoterapię oraz masaże w siedzibie firmy, roczny
    budżet na szkolenia i rozwój kompetencji,
    * Szkolenia indywidualne i grupowe z zakresu rozwoju osobistego w
    oparciu o talenty wg Instytutu Gallupa,
    * Pracę w dużych projektach bankowych i e-commerce,
    * Dogodną lokalizację miejsca pracy,
    * Pracę w doświadczonym zespole specjalistów otwartych na dzielenie
    się wiedzą i oferujących wsparcie na każdym etapie projektu.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1711
    => => =>