PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Coder PHP - Front & Back End - MySQL - HTML <=

  • 1. Data: 2016-12-03 10:35:02
    Temat: Warszawa => Coder PHP - Front & Back End - MySQL - HTML <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    TeamQuest jest wysoko wyspecjalizowaną agencją doradztwa
    personalnego. Obecnie szukamy osoby do naszego zespołu na
    stanowisko:

    *****
    ***** Coder PHP - Front & Back End - MySQL - HTML
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Współtworzenie i rozwój aplikacji oraz oprogramowania:
    ** systemy automatycznego przetwarzania danych,
    ** strona internetowa.
    ** wewnętrzny system działający w przeglądarce.
    ** systemy wymiany danych z innymi podmiotami.
    * Dokumentowanie wykonanych zadań i pracy.

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Znajomość technologii:
    ** PHP 5,
    ** MySQL,
    ** HTML z CSSem i JavaScriptem - w tym:
    *** znajomość różnic między przeglądarkami,
    *** znajomość metod i protokołów transmisji danych.
    ** przynajmniej jeden protokół komunikacji typu:
    *** SOAP,
    *** WSDL,
    *** REST,
    *** analogiczny.
    * Minimum roczne doświadczenie zawodowego w programowaniu w PHP lub
    analogiczne w projektach niekomercyjnych.
    * Znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika - bez
    administracji.
    * Umiejętność analizowania kodu i znajdowania błędów.

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość zasad bezpieczeństwa:
    ** zbierania danych z Internetu w tym osobowych np. z formularzy,
    ** gromadzenia danych,
    ** przetwarzania danych.
    * Doświadczenie używania jQuery.
    * Umiejętność pisania wyzwalaczy i procedur składowanych w bazie
    danych.
    * Linux na poziomie użytkownika - minimum do samodzielnego
    posługiwania się logami.
    * Znajomość działania usług lub aplikacji w systemach
    heterogenicznych.

    ***** Proponujemy:

    * Wspaniałą atmosferę pracy w niedużym, zgranym zespole ekspertów
    rekrutacji IT - rekrutujemy do własnego zespołu.
    * Niezbędne narzędzia pracy:
    ** komputer i/lub laptop,
    ** nielimitowaną kawę,
    ** sympatyczną atmosferę w zgranym zespole :-)
    * Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin:
    ** generalnie praca w godzinach: 9:00 - 17:00,
    ** duża możliwość dostosowania godzin,
    ** jesteśmy elastyczni - może być niepełny wymiar godzin.
    * Możliwość rozwoju zawodowego.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1612
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=3e2698ba2169ac95d6cc9133623a0aca