PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Business Intelligence Analyst <=

  • 1. Data: 2019-10-18 09:30:03
    Temat: Warszawa => Business Intelligence Analyst <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta jednej z największych firm na świecie
    świadczącej usługi doradztwa polskim oraz międzynarodowym
    podmiotom we wszystkich sektorach gospodarki, ze szczególnym
    uwzględnieniem branży finansowej , ubezpieczeniowej ,
    farmaceutycznej , handlu i produkcji dóbr oraz usług
    konsumpcyjnych poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Business Intelligence Analyst
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Projektowanie, modyfikacja i utrzymanie raportów, kokpitów
    zarządczych oraz aplikacji biznesowych przy wykorzystaniu
    narzędzi BI
    * Wsparcie doświadczonych członków zespołu w zakresie analizy
    wymagań oraz identyfikacji źródeł danych po stronie klienta
    * Analiza zebranych danych oraz zarządzanie nimi w hurtowniach oraz
    relacyjnych bazach danych
    * Ścisła współpraca z właścicielem biznesowych, kierownikiem
    projektu, ekspertami obszarów biznesowych w celu efektywnej
    realizacji projektów
    * Opracowywanie i utrzymywanie dokumentacji projektowej

    ***** Nasze super wymagania:

    * Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Wykształcenie wyższe
    * Dobra znajomość języka DAX oraz programu Power BI
    * Dobra znajomość języka T-SQL
    * Doświadczenie w projektowaniu raportów oraz kokpitów zarządczych
    zarówno w warstwie technicznej jak i wizualnej
    * Doświadczenie w sporządzaniu podsumowań wyników testów, analiz
    i dokumentacji w języku polskim i angielskim
    * Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    * Bardzo dobrej organizacji pracy
    * Umiejętności operowania na liczbach i wyciągania logicznych
    wniosków

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Doświadczenie we współpracy z klientem w zakresie identyfikacji i
    analizy wymagań
    * Znajomość pozostałych komponentów Power Platform ( PowerApps,
    Flow )
    * Praktyczna znajomość MS SQL Server ( SSIS, SSAS, SSRS )
    * Znajomość języka Python/GNU R
    * Znajomość języka JavaScript/TypeScript

    ***** Oferujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
    * Możliwość dofinansowania przez Klienta egzaminów organizowanych
    przez Microsoft

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1910