PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Audytor - bezpieczeństwo proceduralne <=

  • 1. Data: 2017-03-22 11:30:02
    Temat: Warszawa => Audytor - bezpieczeństwo proceduralne <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla naszego klienta, jednego z liderów na polskim rynku
    bezpieczeństwa IT, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Audytor - bezpieczeństwo proceduralne
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Realizacja projektów związanych z audytami i wdrożeniami
    bezpieczeństwa proceduralnego (zgodność z KRI, zgodność z
    normami ISO, zgodność z przepisami GIODO),
    * Sporządzanie raportów podsumowujących wyniki prowadzonych prac,
    * Współpraca z działem handlowym przy procesie ofertowania,
    * Prowadzenie prezentacji przedstawiających wyniki prac audytowych,
    * Aktywne śledzenie trendów w bezpieczeństwie proceduralnym.

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Znajomość norm:
    - PN-ISO/IEC 27000:2014,
    - PN-ISO/IEC 27001:2014
    - PN-ISO/IEC 27002:2014
    - PN-ISO/IEC 27005:2014
    - PN-ISO/IEC 31000:2012
    - PN-ISO/IEC 20000-1:2014
    - PN-ISO/IEC 24762:2010
    * Certyfikaty pożądane
    - Audytor Wiodący ISO 27001:2013 cert. BSI (aktualny)
    CISA (aktualny)
    - Audytor Wiodący ISO 22301:2014 cert. BSI (aktualny)
    CRISC (aktualny)
    * Znajomość przepisów prawa:
    - Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
    podmiotów realizujących zadania publiczne
    - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
    Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla
    rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
    elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
    teleinformatycznych
    * Rekomendacja D - KNF
    * Umiejętność prowadzenia audytów systemów zarządzania
    bezpieczeństwem informacji w oparciu o wymagania Norm 27001 oraz
    KRI.
    * Umiejętność prowadzenia audytów i testów Planów Ciągłości
    Działania zgodnie z wymaganiami normy ISO 22301:2014
    * Umiejętność tworzenia dokumentacji składającej się na Plany
    Ciągłości Działania w tym polityk, metodyk, planów, procedur,
    instrukcji
    * Umiejętność wdrażania Planów Ciągłości Działania w oparciu
    o wymagania ISO 22301:2014
    * Umiejętność wdrażania SZBI w oparciu o wymagania Norm 27001 oraz
    KRI
    * Umiejętność tworzenia dokumentacji składającej się na SZBI w
    tym polityk, metodyk, regulaminów, procedur, instrukcji
    * Umiejętność tworzenia metodyk analizy ryzyka w bezpieczeństwie
    informacji
    * Umiejętność realizacji procesu szacowania ryzyk bezpieczeństwa
    informacji w praktyce
    * Umiejętność tworzenia metodyki BIA (Analiza wpływu na
    działalność -Business Impact Analysis)
    * Umiejętność realizacji analizy BIA w praktyce.
    * Komunikatywność

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Udział w interesujących projektach