PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa => Analityk systemowy-biznesowy ds. systemów dystrybucji fun › Warszawa => Analityk systemowy-biznesowy ds. systemów dystrybucji fun
    From: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Warszawa => Analityk systemowy-biznesowy ds. systemów dystrybucji fun
    Date: Tue, 13 Oct 2015 07:19:57 +0000 (UTC)

    Dla naszego klienta, wiodącego agenta transferowego na polskim rynku-
    lidera w swojej branży na naszym rynku, szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Analityk systemowy-biznesowy ds. systemów dystrybucji funduszy
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * merytoryczna i techniczna opieka nad aplikacjami biznesowymi
    przeznaczonymi do dystrybucji jednostek funduszy inwestycyjnych
    * współpraca z użytkownikami systemów informatycznych w zakresie
    wymagań zmian i rozwoju aplikacji
    * definiowanie założeń do zmian i rozwoju systemów informatycznych
    * kompletowanie i dokumentowanie wymagań do systemów informatycznych
    * proponowanie nowych rozwiązań informatycznych w zakresie
    optymalizacji procesów biznesowych
    * tworzenie dokumentacji, definiowanie i kontrola standardów
    tworzonej dokumentacji
    * tworzenie i weryfikacja scenariuszy testowych
    * prowadzenie projektów informatycznych
    * współpraca z dostawcami oprogramowania

    ***** Wymagania:

    * min 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    * doświadczenia w projektowaniu złożonych aplikacji internetowych
    * ugruntowanej wiedzy z zakresu analizy systemów informatycznych i
    dokumentacji wymagań (modelowanie procesów, tworzenie
    przypadków użycia, tworzenie projektów technicznych)
    * doświadczenia w zarządzaniu projektem informatycznym
    * doświadczenia w ocenie złożoności przedsięwzięć
    informatycznych
    * dobrej znajomości języka angielskiego
    * dobrej znajomości narzędzi pakietu MS Office wspomagających
    tworzenie dokumentacji i zarządzania projektami (min. Visio,
    Project)

    ***** Proponujemy:

    * atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
    * atrakcyjny pakiet socjalny w tym m.in. prywatna opieka medyczna,
    dofinansowanie zajęć sportowych oraz nauki języków obcych
    * stabilną pracę w doświadczonym i kreatywnym zespole
    * udział w ciekawych i unikalnych projektach informatycznych
    * możliwość rozwoju w zakresie najnowyszch technologii

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/7460-3111b96cddb25725d505
    0557367.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=6a0be054a938489d3024fb935a1f594a