PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Advanced Java Developer <=

  • 1. Data: 2016-10-24 09:50:02
    Temat: Warszawa => Advanced Java Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client we are currently looking for:

    *****
    ***** Advanced Java Developer
    *****

    ***** The Key Responsibilities:

    * Analyze business requirements, do R&D in order to develop and
    maintain RESTful APIs, batch jobs, asynchronous messaging
    services,
    * As part of multiple (friendly) international scrum teams,
    communicate proactively with your teammates and reach the team's
    common goals.
    * As part of a mature team, give feedback, be open to review and
    positive criticism; and be part of the code review process as
    well. Work on improving the developments quality & processes.
    Watch each other's back in order to deliver top-quality code.

    ***** Job requirements:

    * At least 3 years" experience writing Java enterprise-level
    applications.
    * Familiar with commonly used frameworks and libraries (Java 8
    standard APIs, J2EE APIs & implementations (Spring, Hibernate),
    utils like apache commons...
    * Knowledge of Jersey and RESTful principles.
    * Deep knowledge of testing principles, libraries and design.
    * Deep knowledge of Spring batch or QueryDSL is a plus.
    * Rigorous coding practices when it comes to using Git, write tests,
    refactor code, finish what you started.
    * Familiar with GoF design patterns and good Java code design
    principles.
    * Prefers pragmatism, rational thinking Strong architecture skills,
    not only for Java project but also for REST API and batch
    processes.
    * Knowledge of SQL is required. Knowledge of MS SQL, HSQL is a plus.
    * Previous experience with scrum methodology is required.
    * Willing to learn new technologies, documentation and make your
    skills evolve. Being able to prove it is a plus (Stack, Github,
    Amazon account ).
    * Experience as team leader, technical lead or scrum master is a
    strong plus
    * Excellent communication skills. Fluent English.

    ***** Benefits offered:

    * A professional and stimulating working environment.
    * Rich and acknowledged e-business expertise.
    * Attractive salary plus Package of social benefits (medical insurance
    included).
    * Challenging work on complex web applications.
    * Work in an international environment (cooperation not only with
    developers, but also with business representatives from several
    countries).

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1610
    => => =>

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy

    ID=ad4a81eeb7c2bde1039e904a5a220d8d