PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator systemów operacyjnych - storage i backup <=

  • 1. Data: 2018-10-02 13:45:02
    Temat: Warszawa => Administrator systemów operacyjnych - storage i backup <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, europejskiego domu maklerskiego szukamy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Administrator systemów operacyjnych - storage i backup
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Administracja serwerami- instalacja, konfiguracja, utrzymanie
    serwerów fizycznych i wirtualnych
    * Administracja storage i systemem NetBackup
    * Administracja systemami podtrzymywania zasilania
    * Monitoring serwerów i storage w zakresie dostępności, wydajności
    * Monitoring systemów, diagnostyka oraz usuwanie problemów
    * Konfiguracja storage macierzy SAN i NAS, optymalizacje wydajności
    storage
    * Udział w nowych projektach
    * Tworzenie i utrzymanie dokumentacji technicznej zarządzanych
    systemów
    * Zarządzanie problemami i incydentami zgłaszanymi przez klientów
    wewnętrznych

    ***** Od Kandydata oczekujemy:

    * Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Linux: RedHat /
    Ubuntu
    * 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    * Dobra znajomość wirtualizacji (KVM) oraz storage SAN / NAS (EMC,
    Promise)
    * Znajomość systemów backupu i archiwizacji
    * Znajomość systemu Symantec Netbackup
    * Wyższe wykształcenie o kierunku informatycznym
    * Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows Server
    * Znajomość rozwiązań wysokiej dostępności (HA)
    * Umiejętność tworzenia i systematycznego utrzymywania procedur i
    dokumentacji
    * Praktyczna znajomość sieci ethernet, TCP/IP (VLAN, switching,
    routing)

    ***** Proponujemy:

    * Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
    * Pakiet świadczeń pozapłacowych
    * Udział w nieszablonowych projektach informatycznych realizowanych w
    obszarze globalnego rynku finansowego
    * Pracę w młodym, dynamicznym zespole
    * Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    http://TeamQuest.pl/n/6700-n?utm_source=nntp&utm_med
    ium=cron&utm_campaign=1810