PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator Windows, II linia wsparcia (Windows Server,

  • 1. Data: 2017-07-20 10:20:02
    Temat: Warszawa => Administrator Windows, II linia wsparcia (Windows Server,
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Naszym klientem jest polska firma IT/telco ze wschodniej części
    Warszawy, dostarczająca usługi dla topowych polskich firm.
    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Windows, II linia wsparcia (Windows Server, SQL, Ac
    *****

    ***** Opis stanowiska:

    * Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami
    * Instalacja i konfiguracja oprogramowania
    * Przyjazna współpraca z klientem
    * Wspieranie rozwoju systemów
    * Wsparcie użytkownika jako II linia wsparcia

    ***** Od kandydatów oczekujemy:

    * Znajomość technologii Microsoft - Windows Server
    * Znajomość SQL, Active Directory
    * Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów
    technicznych
    * Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router)
    * Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
    * Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
    (tzw. "bycie pod telefonem')

    ***** Dodatkowe atuty:

    * Znajomość HTML na poziomie pisania skryptów
    * Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys
    * Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP,
    SBC)
    * Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
    * Posiadanie certyfikatów Microsoft (np. Microsoft, SQL, ININ itp.)

    ***** Proponujemy:

    * Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - jedno, maksymalnie dwa
    spotkania
    * Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne
    wynagrodzenie
    * Komfortowe warunki pracy, bliska współpraca z przełożonymi, brak
    charakteru korporacyjnego
    * Możliwości rozwoju, awansów
    * Bogaty pakiet szkoleń
    * Narzędzie niezbędne do pracy