PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Warszawa => Administrator Aplikacji Biznesowych - SharePoint - technol

  • 1. Data: 2015-10-01 12:13:56
    Temat: Warszawa => Administrator Aplikacji Biznesowych - SharePoint - technol
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla Naszego Klienta, jednej z największych firm medialnych w Polsce,
    szukamy osób na stanowisko:

    *****
    ***** Administrator Aplikacji Biznesowych - SharePoint - technologie Mi
    *****
    ***** miejsce pracy: Warszawa
    *****

    ***** Zadania:

    * instalacja, konfiguracja i utrzymanie środowisk produkcyjnych w tym
    SharePoint
    * planowanie i instalacja poprawek, service pack'ów
    * współpraca z developerami w zakresie wdrażania aplikacji opartych
    o SP
    * wsparcie w zakresie administracji MS BizTalk Server i kilku
    mniejszych aplikacji
    * współpraca z innymi zespołami w zakresie utrzymania i rozwoju
    aplikacji
    * dbanie o bezpieczeństwo wewnętrznych aplikacji - we współpracy z
    działem bezpieczeństwa IT

    ***** Nasze wymagania:

    * bardzo dobra znajomość środowiska Microsoft SharePoint Server
    * minimum 2 lata doświadczenia jako administrator środowiska
    * znajomość systemów operacyjnych Windows Server
    * znajomość Microsoft SQL Server,
    * znajomość Microsoft SharePoint Designer oraz podstaw programowania
    * wykształcenie wyższe informatyczne
    * dobra znajomość języka angielskiego

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * znajomość Microsoft BizTalk Server
    * dobra znajomość technologii webowych Microsoft (IIS)

    ***** Firma oferuje:

    * umowę o pracę
    * atrakcyjne wynagrodzenie
    * pracę w największej prywatnej grupie medialnej w Polsce
    * możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego
    * możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne
    szkolenia
    * pracę w nowoczesnym i przyjaznym biurowcu

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/6610-b325519a37e84a54d25f
    51027b0.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=cca560fba8127275d7241b74599511e7