PracaGrupypl.praca.szukana › WARSZAWA szkolenia językowe i tłumaczenia

  • 1. Data: 2005-01-21 11:30:50
    Temat: WARSZAWA szkolenia językowe i tłumaczenia
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Jestem germanistką z 4-letnim doświadczeniem w nauczaniu języka niemieckiego w
    renomowanych firmach z kapitałem zagranicznym. Oferuję szkolenia dla firm oraz
    lekcje indywidualne, tłumaczenia z języka niemieckiego na polski i odwrotnie,
    pomoc przy prowadzeniu korespondencji i tworzeniu prezentacji w języku
    niemieckim. Przygotowuję również do certyfikatów Instytutu Goethego, prowadzę
    konwersacje i zajęcia profilowane dla różnych grup zawodowych.
    Kontakt: Katarzyna Janas 607784003 lub 022 8292655